circle foldercircle articlecircle article starredicon articleicon staricon shareicon Google plusicon Linkedinicon Twittericon Facebookicon Emailicon close
Nápověda Nápověda
  • Hledat
  • Přihlásit se
  •   OBSAH
  • Centrum nápovědy
    • O GoMobil
      • Kdo to je GoMobil?
      • O co se v GoMobil snažíme?
      • Kde nás najdete?
      • Kontaktní místa a partnerská síť
      • Jsme jednička v přístupu k zákazníkům dle průzkumu ČTÚ 2016
      • Síť a pokrytí
        • Jaké je pokrytí sítě GoMobil?
        • Jak zjistím, jestli je u mě signál?
        • Co dělat, když nemám signál?
      • Logo, grafický manuál
        • Logo GoMobil ke stažení
      • Pro média
        • TZ 2021-05-10 Datové jaro u GoMobil
    • Důležité dokumenty a ceníky
      • Aktuálně platné důležité dokumenty
        • Ceník paušálních služeb
        • Ceník předplacených služeb
        • Ceník internetu na doma
        • Ceník poskytování služeb GoMobil TV
        • Ceník chytré domácnosti
        • Ceník služeb pro firemní zákazníky
        • Ceník volání do zahraničí
        • Ceník již nenabízených tarifů
        • Všeobecné podmínky pro poskytování služeb
        • Všeobecné podmínky pro poskytování předplacených služeb
        • Všeobecné podmínky pro poskytování služeb Sledování TV
        • Pravidla ochrany soukromí
        • Reklamační řád
        • Poučení o právu odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů
        • Poučení o právu odstoupit od smlouvy o poskytování služeb do 14 dnů
        • Smlouvy o poskytování služeb - vzorové dokumenty
        • Obchodní podmínky pro prodej zboží
        • Provozní podmínky internetu na doma
        • Typy rozhraní internetu na doma
        • Informace o paušálních náhradách v souvislosti s přenesením služby nebo změnou poskytovatele služby přístupu k internetu
      • Zpracování osobních údajů pro účely zpětného kontaktu
        • Zpracování e-mailu pro účely zpětného kontaktu po dobu 30 dní
        • Zpracování telefonního čísla pro účely zpětného kontaktu po dobu 30 dní
        • Zpracování telefonního čísla a e-mailu pro účely zpětného kontaktu po dobu 30 dní
        • Zpracování telefonního čísla a e-mailu pro účely zpětného kontaktu po dobu 5 let
        • Zpracování telefonního čísla a e-mailu pro účely zpětného kontaktu po dobu 90 dní
        • Zpracování osobních údajů pro účely zpětného kontaktu po dobu 1 roku
      • Archiv důležitých dokumentů
        • Archiv důležitých dokumentů
        • Všeobecné podmínky pro poskytování služeb (od 1.4.2022 do 31.1.2023)
      • Účtování dat, výpovědní lhůta, typ smlouvy, zúčtovací období, splatnost, termíny fakturace, způsoby úhrady
      • Zveřejnění vašich údajů v telefonním seznamu a jejich zpoplatnění
    • Jak přejít ke GoMobil
      • Jak přejdu od svého mobilního operátora?
      • Co je to Ověřovací kód účastníka (OKU)?
      • Kde u svého operátora najdu OKU?
      • Kde u O2 najdu OKU?
      • Kde u T-Mobile najdu OKU?
      • Kde u Vodafone najdu OKU?
      • Jak postupovat, když už mám OKU?
      • Co když mám u svého operátora nyní závazek?
      • Jak dlouho trvá převod mého čísla?
      • Jak si objednám tarif online?
      • Kde koupím SIM?
      • Jak postupovat, když chci nové číslo (aktivace SIM karty)?
      • Co když jsem v registru dlužníků?
    • Tarify a balíčky
      • Tarif NA MÍRU
        • Jak funguje Tarif NA MÍRU?
        • Co obsahuje Balíček RODINKA?
        • Převádějí se balíčky do dalšího měsíce?
        • Co když balíček minut nebo SMS vyčerpám?
      • Tarif RODINA
        • Jak funguje Tarif RODINA?
      • Tarif NA POHODU
        • Jak funguje tarif NA POHODU?
        • Co znamená férová smlouva na 12 měsíců u Tarifu NA POHODU?
      • Doplňkové balíčky - neomezené volání v GoMobil a 4G LTE
        • Jak funguje 4G LTE internet?
        • Co je neomezené volání v české síti GoMobil?
      • Mezinárodní volání
        • Mám aktivní mezinárodní volání? Kolik stojí volání do zahraničí?
    • Předplacenka
      • Kde a jak si mohu koupit Předplacenku?
      • Mám si pořídit Předplacenku s novým číslem nebo si nechat stávající?
      • Aktivace a nastavení Předplacenky
        • Jak aktivuji svou Předplacenku?
        • Jak je to u Předplacenky se službami třetích stran?
        • Co dělat, když ztratím Předplacenku?
        • Lze s Předplacenkou volat do zahraničí?
      • Kredit a dobíjení
        • Jak dlouho je kredit platný?
        • Jak zjistím výši svého kreditu?
        • Kde si mohu dobít kredit?
        • Jak si dobiji kredit online?
        • Jak si dobiji kredit na terminálech Sazky?
        • Za jak dlouho po dobití se mi kredit navýší?
        • Kolik minimálně a maximálně si mohu dobít?
      • Odměny za dobití
        • Pravidla odměny "Dvojnásobný kredit za dobití" platná od 1.10.2016
        • Pravidla odměny "1GB ZDARMA za dobití" platná od 15.6.2018
    • Internet v mobilu, tabletu, notebooku a na cesty
      • Internet v mobilu
        • Novinka - Data nonstop k vybraným tarifům
        • Jak si dokoupím data v tomto měsíci?
        • Co se stane po vyčerpání datového balíčku (dosažení limitu FUP)?
        • Proč mi nejdou data?
        • Jaká je rychlost u GPRS, EDGE, 3G a LTE?
        • Jaký je rozdíl mezi vypnutými daty a internetem Platím, co stáhnu?
      • Internet v tabletu nebo notebooku
        • Jak fungují a kolik stojí tarify MALÁ DATA a VELKÁ DATA?
        • Jak objednám internet do tabletu nebo notebooku?
        • Jaké zařízení potřebuji pro internet v tabletu nebo notebooku?
        • LTE Wi-Fi modem TP-LINK M7200
      • Internet na ovládání
        • Co to je chytrá domácnost a jak ji vytvořím?
      • Internet do zařízení
        • Více o SIM do chytrých hodinek
        • U kterých partnerů můžete pořídit chytré hodinky?
        • Více o SIM do EET
        • U kterých partnerů můžete pořídit EET pokladnu?
        • Více o SIM do fotopasti
        • U kterých partnerů můžete pořídit fotopast?
    • GoInternet - Internet na doma
      • O GoInternetu
        • Jak souvisí GoInternet a GoMobil?
      • DSL technologie
        • Co je to DSL?
        • Jaké jsou výhody DSL?
        • Jaké je DSL pokrytí v ČR?
        • Jaký je rozdíl mezi ADSL a VDSL?
        • Co ovlivňuje skutečnou rychlost připojení?
        • Co je to technologie bonding?
        • Co je to terminátor (EHT převodník)?
      • Parametry služby
        • Budu mít vlastní IP adresu?
        • Co to je agregace?
      • Dostupnost DSL internetu, současné služby
        • Jak zjistím, jestli je DSL internet dostupný u mě?
        • Co když u mě doma není služba dostupná?
        • Mám doma internet od jiného poskytovatele, jak přejdu ke GoInternetu?
        • Mám doma O2 TV, bude mi fungovat i nadále?
        • Mám doma pevnou linku (telefonní přístroj), přes kterou telefonuji, bude mi fungovat nadále?
      • Objednávka
        • Jaký tarif si mám zvolit?
        • Co znamenají čísla u uploadu a downloadu (např. 8192/512)?
        • Jak zjistím, který modem/router potřebuji?
        • Jaký je rozdíl mezi zřízením nové přípojky a převodem DSL přípojky od stávajícího poskytovatele?
        • Jak získám OKU (Ověřovací kód účastníka)?
        • Změna poskytovatele služby přístupu k internetu
      • Akce
      • Modemy/routery a instalace
        • Mohu instalaci provést sám nebo mě navštíví technik?
        • Jak zapojím a přenastavím modem/router?
        • K čemu slouží splitter?
        • TP-LINK Archer VR300 modem
        • TP-LINK TD-W9960 modem
        • WiFi router TP-LINK EC230-G1
      • Vyúčtování, fakturace
        • Jak zaplatím za GoInternet?
    • Televize
      • Jak funguje GoTV?
      • Jak si objednám GoTV?
      • Akce - Set-top box na splátky již od 60 Kč ke GoTV
      • Jak objednat / odhlásit doplňkové balíčky GoTV?
      • Jak spáruji GoTV s mojí televizí?
      • Jak spáruji GoTV se set-top boxem Arris?
      • Jak spáruji GoTV s Android set-top boxem Homatics?
      • Jak sledovat GoTV na mobilu a tabletu?
      • Jak sledovat GoTV na počítači?
      • Na kolik zařízení se mohu dívat současně?
      • Kde najdu přihlašovací jméno a heslo do GoTV?
      • Jak si aktivuji HBO MAX u GoTV?
      • Jak se za službu GoTV platí?
      • Jak odhlásit službu GoTV?
    • EET pokladny
      • Koho se týká poslední vlna EET od 1.5.2020?
      • EET pokladna Dotykačka
      • EET pokladna Markeeta
      • EET pokladna Kasa Fik
      • EET pokladna Solitea
    • Roaming - volání v zahraničí
      • Jak jsou země rozděleny do roamingových zón?
      • Roaming - Tarify (paušální služby)
        • Kolik stojí volání, sms a data v roamingu u paušálních služeb?
        • Mám u Tarifu aktivovaný Roaming?
        • Jak je to u Tarifu s internetem v zahraničí?
        • Roamingový datový balíček na cestování
        • Změny v roamingu od 1.6.2017 u aktivně nabízených tarifů
          • Tarif NA MÍRU - změny od 1.6.2017
          • Tarif V SÍTI ZDARMA - změny od 1.6.2017
          • Tarif START - změny od 1.6.2017
          • Tarif FIRMA - změny od 1.6.2017
          • Změny v roamingu od 1.6.2017 u nenabízených tarifů
            • Ostatní a již nenabízené tarify - změny od 1.6.2017
            • Tarif SPECIÁL - změny od 1.6.2017
            • Tarif 100 - změny od 1.6.2017
            • Tarif 200 - změny od 1.6.2017
            • Tarif TERMS SPECIÁL - změny od 1.6.2017
            • Tarif TERMS - změny od 1.6.2017
            • Tarif TERMS VIP - změny od 1.6.2017
            • Tarif NA MÍRU EXTRA - změny od 1.6.2017
            • Tarif V SÍTI ZDARMA EXTRA - změny od 1.6.2017
      • Roaming - Předplacenka (předplacené služby)
        • Jak si u Předplacenky zažádám o aktivaci Roamingu?
        • Kolik stojí volání, SMS a data v roamingu u Předplacenky?
    • Samoobsluha
      • Jak se přihlásím do Samoobsluhy?
      • Jak změním své osobní údaje?
      • Jak si nastavím tarif od příštího měsíce jinak?
      • Úvod do Samoobsluhy
      • Co když jsem zapomněl své heslo do Samoobsluhy?
      • Co najdu v Úvodním souhrnu po přihlášení?
      • Co najdu v Přehledu služby, zařízení a internetu?
      • Co najdu v Samoobsluze v Moji nej?
      • Jak si změním limit?
      • Kde najdu svá vyúčtování / faktury?
      • Jak mohu změnit nastavení plateb?
      • Jak si zapnu datový balíček v průběhu měsíce?
      • Jak uvedu SIM kartu do režimu spánku?
      • Jak funguje pojmenování služeb v Samoobsluze?
      • Jak si objednám další SIM kartu?
    • E-shop
      • Doprava a platba
      • Jak nakupovat v e-shopu?
      • Reklamace a vrácení zboží z eshop.gomobil.cz
      • Jak reklamovat telefon?
    • Nastavení a parametry služby, SIM karta
      • Co to jsou volací limity?
      • Co to jsou kauce?
      • Nastavení služby pomocí SMS zprávy
      • Jak aktivuji/deaktivuji hlasovou schránku?
      • Co to jsou služby třetích stran / prémiové služby?
      • Jak deaktivovat hlášku o volání mimo síť GoMobil?
      • Jaký typ SIM karty dostanu?
      • Výměna SIM karty
      • Jak aktivovat SIM kartu?
      • Jak aktivuji/deaktivuji upozornění na zmeškané volání?
      • Co je ICCID u SIM karty?
      • Jak zjistím PIN a PUK ke své SIM kartě?
      • Lze PIN změnit nebo vypnout?
      • Zadaný PIN není správný, co dál?
      • Co dělat, když jsem si SIM zablokoval/a?
      • Jak fungují MMS? Kam mohu zprávu poslat?
      • Jak funguje přesměrování hovorů?
    • Odměny pro zákazníky
      • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 1.3.2023
      • Pravidla programu GoMobil+ platná od 10.1.2022
      • Jak funguje volání doporučeným zdarma?
      • Pravidla programu "Doporuč a získej pro výroční zákazníky" platná od 1.1.2022
      • Kdy dostanu odměnu za doporučení?
      • Přehled vítězů v programu "Doporuč a získej"
      • Odměna: 50 Kč za zřízení Inkasa z platební karty
      • Jednorázová sleva do vyúčtování
      • Pravidla programu "Doporuč satelitní TV a získej odměnu" platná od 15.3.2020
      • Archiv pravidel
        • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 1.2.2023
        • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 1.1.2023
        • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 1.12.2022
        • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 1.11.2022
        • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 1.10.2022
        • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 1.9.2022
        • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 1.8.2022
        • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 1.7.2022
        • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 1.6.2022
        • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 1.5.2022
        • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 1.4.2022
        • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 1.3.2022
        • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 1.2.2022
        • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 1.11.2021
        • Pravidla programu "Doporuč a získej pro výroční zákazníky" platná od 1.12.2021
        • Pravidla programu GoMobil+ platná od 1.5.2021 (ukončeno)
        • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 1.9.2021
        • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 1.8.2021
        • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 1.7.2021
        • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 1.5.2021
        • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 1.4.2021
        • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 1.2.2021
        • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 1.7.2020
        • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 1.9.2020
        • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 1.11.2020
        • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 1.6.2019
        • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 1.5.2019
        • Odměna: "SIM karta s 1,5 GB zdarma na měsíc jako dárek" (ukončeno)
        • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 15.1.2018
        • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 1.11.2017
        • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 1.6.2017
        • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 1.2.2017 do 31.5.2017
        • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 1.12.2016 do 31.1.2017
        • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 1.10.2016 do 30.11.2016
        • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 1.9.2016 - 30.9.2016
        • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 1.6.2016 do 31.8.2016
        • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 1.9.2015 - 31.5.2016
        • Pravidla programu "Doporuč a získej" platná od 1.4.2015 - 31.8.2015
        • Odměna: "Sleva 20 % na ´300´ balíčky na rok" (ukončeno)
    • Svět výhodných nákupů
    • Akce, soutěže
      • Akce - Sleva k balíčku 2 GB u Tarifu RINGO NEO a ŠEDESÁT+ od 1.2.2023
      • Akce - Předplatné GoTV se slevou
      • Akce - Sleva až 1000 Kč pro VIP zákazníky na nákup telefonu (od 1.4.2022)
      • Akce - Sleva 200 Kč k Internetu na doma po dobu prvního roku
      • Akce - GoTV Pohodová na 30 dní na zkoušku zdarma
      • Akce - Modem/router na splátky za 50 Kč k Internetu na doma
      • Akce - Sleva až 50 % na datové balíčky u Tarifu RODINA
      • Archiv ukončených akcí
        • Vánoce 2021
          • Ježíšek 2021 - Pravidla vánoční akce (ukončeno)
          • Ježíšek 2021 - Filmový balíček Dětský nebo Dokumentární na 30 dní zdarma (ukončeno)
          • Ježíšek 2021 - Data zdarma (ukončeno)
          • Ježíšek 2021 - GoTV ZÁKLADNÍ na 6 měsíců zdarma (ukončeno)
          • Ježíšek 2021 - Chytré hodinky Zeep E (ukončeno)
          • Ježíšek 2021 - Telefon Samsung Galaxy (ukončeno)
        • Akce - Sleva k balíčku 3,5 GB u Tarifu RINGO NEO a ŠEDESÁT+ od 1.12.2022 (Ukončeno)
        • Akce - Sleva 100 Kč k balíčku 11 GB u Tarifu RINGO 100 od 1.11.2022 (Ukončeno)
        • Soutěž - FB soutěž o 3x bezdrátová sluchátka Fixed (ukončeno)
        • Akce - Sleva na datové balíčky 1GB, 3GB a 6GB v kombinaci s alespoň 50 minutami u Tarifu NA MÍRU (ukončeno)
        • Akce - Sleva za kombinaci 300 minut a 1 GB u Tarifu NA MÍRU (ukončeno)
        • Akce - GoTV Základní na 30 dní na zkoušku zdarma (ukončeno)
        • Akce - Dokup dat za 22 Kč k Tarifu RINGO od 1.7.2022 (ukončeno)
        • Akce - Sleva k balíčku 3,5 GB u Tarifu RINGO NEO a ŠEDESÁT+ (ukončeno)
        • Soutěž - Datové léto 2022 (ukončeno)
        • Akce - Sleva 60 Kč k balíčku 7,5 GB u Tarifu RINGO 100 (Ukončeno)
        • Soutěž - Telefonická soutěž s virtuálním asistentem RINGO o telefon Xiaomi (Ukončeno)
        • Soutěž - FB soutěž o chytré hodinky pro děti (ukončeno)
        • Akce - Modem/router na splátky k Internetu na doma (ukončeno)
        • Akce - Sleva 30 % u všech tarifů Internetu na doma (ukončeno)
        • Akce - Balíček HBO + HBO MAX na 3 měsíce za 99 Kč měsíčně (ukončeno)
        • Akce - Balíček SPORT ke GoMobil TV na první půlrok jen za 120 Kč / měs. (ukončeno)
        • Akce - Sleva až 1000 Kč pro VIP zákazníky na nákup telefonu (ukončeno)
        • Soutěž - Retro soutěž o telefon Nokia 3310 (ukončeno)
        • Akce - Televizní kanály zdarma v GoTV v prosinci 2021 (ukončeno)
        • Akce - Tarif RINGO NEO se slevou 21Kč (ukončeno)
        • Akce - Dokup dat za 30 Kč k Tarifu RINGO (ukončeno)
        • Akce - Dokup dat zdarma k objednávkám Tarifu RINGO (ukončeno)
        • Akce - Tarif RINGO NEO s 21% slevou při objednání online do 31.8.2021 (ukončeno)
        • Akce - Dokup dat za 30 Kč k Tarifu RINGO od 1.5.2021 (ukončeno)
        • Akce - Dokup dat zdarma k objednávkám Tarifu RINGO od 1.5.2021 (ukončeno)
        • Akce - Sleva 100 Kč k internetu na doma s tarifem 100 Mb/s (ukončeno)
        • Akce - Obnovení dat za zvýhodněnou cenu od 1.2.2021 (ukončeno)
        • Akce - Dokup dat zdarma k online objednávkám Tarifu RINGO od 1.3.2021 (ukončeno)
        • Akce - Obnovení dat za zvýhodněnou cenu 1.7.2019 - 31.1.2021
        • Akce - Sleva na datové balíčky od 9GB u Tarifu RINGO na prvních šest měsíců (ukončeno)
        • Akce - Sleva 50 Kč na Tarif RINGO 100 s datovým balíčkem 6 GB (ukončeno)
        • Akce - GoTV na Vánoce 2020 zdarma (ukončeno)
        • Akce - Sleva 100 Kč u tarifu 50M, 100M (ukončeno)
        • Akce - Rozdatuj léto 2020 (ukončeno)
        • Akce - Dokup 1,5 GB za zvýhodněnou cenu 90 Kč (ukončeno)
        • Akce - Rozdatuj Vánoce 2020 (ukončeno)
        • Soutěž - Zpátky do školy 2020 s GoMobil (ukončeno)
        • Akce - Internet na doma s rychlostí 100 Mbit/s se slevou 100 Kč (ukončeno)
        • Akce - 4G LTE připojení zdarma (ukončeno)
        • Adventní kalendář 2019 - Internet na doma s rychlostí 100 Mbit/s se slevou 100 Kč (ukončeno)
        • Pravidla programu "Sleva za kombinaci GoMobil a GoInternet" platná od 1.3.2018
        • Adventní kalendář 2019 - Chytrá domácnost 1+1 zdarma (ukončeno)
        • Adventní kalendář 2019 - Dokupy zdarma 100 MB, 1 GB, 2 GB, 10 GB (ukončeno)
        • Akce - Obnovení dat za zvýhodněnou cenu pro VIP zákazníky (ukončeno)
        • Akce - Dokup 2 GB za zvýhodněnou cenu 50 Kč (ukončeno)
        • Akce - Kombinace 6 GB a 50 minut u Tarifu NA MÍRU za akční cenu 399 Kč (ukončeno)
        • Soutěž - Zpátky do školy s GoMobil a ExaSoft.cz (ukončeno)
        • Akce - Dokup 1,5 GB za zvýhodněnou cenu 90 Kč na léto 2019 (ukončeno)
        • Akce - Datový balíček 3 GB se slevou 80 Kč (ukončeno)
        • Akce - Datový balíček 300 MB za akční cenu 90 Kč (ukončeno)
        • Akce - Přiveďte dalšího a získejte 6 GB dat jen za 120 Kč (ukončeno)
        • Akce - Přiveďte čtvrtého a získejte 6 GB dat jen za 120 Kč (ukončeno)
      • Vánoce 2022
        • Ježíšek 2022 - Dokup 5 GB ZDARMA
        • Ježíšek 2022 - Sleva 500 Kč na nákup telefonu pro VIP zákazníky s tarifem od 50 Kč (od 1.11.2022 do 31.1.2023)
        • Ježíšek 2022 - GoTV balíčky ZDARMA
        • Ježíšek 2022 - Sleva 100 Kč a 200 Kč na nákup v e-shopu
        • Ježíšek 2022 - Vánoční sbírka
    • Férová smlouva
      • Co znamená férová smlouva?
      • Smlouva na dobu určitou na základě pořízení produktů se slevou
    • Vyúčtování, fakturace, reklamace, odstoupení od smlouvy
      • Jak se vyznat ve faktuře?
      • Jak mohu zaplatit?
      • Kdy a jak obdržím fakturu? Proč mi faktura nepřišla?
      • Jak nastavím Inkaso z platební karty?
      • Jak nastavím Inkaso z bankovního účtu?
      • Jak zjistím, zdali byla faktura zaplacena?
      • Jak změním maximální limit u Inkasa z platební karty?
      • Mé Inkaso z platební karty neproběhlo. Proč?
      • Jak je nastaveno zúčtovací období?
      • Jak postupovat, když nesouhlasím s vyúčtováním?
      • Kolik volných jednotek minut, SMS a dat mám v prvním měsíci?
      • Mohu odstoupit od smlouvy a vrátit SIM kartu?
      • Jak převést telefonní číslo na jiného uživatele?
    • Jak odejít od GoMobil
      • Jak mohu ukončit služby u GoMobil?
      • Jaká je délka výpovědní lhůty?
      • Kde zjistím u GoMobil svůj Ověřovací kód účastníka (OKU)?
    • Volná místa
      • Volné místo - Manažer/ka zákaznické péče
    • Sekce pro partnery
      • GoAffiliate
        • Všeobecné obchodní podmínky programu GoAffiliate
      • Akce, soutěže
      • Marketingové materiály
        • Grafické bannery pro partnery

Vánoce 2022

  • Ježíšek 2022 - Dokup 5 GB ZDARMA
  • Ježíšek 2022 - Sleva 500 Kč na nákup telefonu pro VIP zákazníky s tarifem od 50 Kč (od 1.11.2022 do 31.1.2023)
  • Ježíšek 2022 - GoTV balíčky ZDARMA
  • Ježíšek 2022 - Sleva 100 Kč a 200 Kč na nákup v e-shopu
  • Ježíšek 2022 - Vánoční sbírka

© 2023 getbeyond.io
Nápověda

Zkopírujte si odkaz pro sdílení:
Vánoce 2022

Zkopírováno do schránky

Otevřít odkaz v novém okně

Nebo sdílejte přes:

  • Google+
  • Linkedin
  • Twitter
  • Facebook
  • email