1. Objednejte si tarif GoMobil

U GoMobil si můžete sestavit tarif podle sebe. Pokud si zrovna nevíte rady, napište nám nebo zavolejte, rádi vám pomůžeme.

2. Podejte výpověď a vyžádejte si ČVOP

V příloze níže naleznete dokument, který vám významně usnadní váš odchod od vašeho současného mobilního operátora.

​Podívejte se, jakým způsobem je možné podat výpověď. Přenos čísla bude zahájen, jakmile nám sdělíte ČVOP - číslo výpovědi opouštěného poskytovatele. Toto číslo je vám operátor povinen zaslat.

Jak Nabíjím kredit Mám paušál
Dopisem - nelze - Výpověď odešlete na adresu O2 Czech Republic a.s., Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle
Telefonicky Zavolejte na 800 020 202 a požádejte o vygenerování ČVOP Zavolejte na 800 020 202 a požádejte o vygenerování ČVOP
Osobně - nelze - Podejte výpověď a vyžádejte si ČVOP ve značkové prodejně O2

TIP: Je dobré podat výpověď v dostatečném předstihu před koncem vašeho zúčtovacího období, abyste nemuseli platit fakturu za další měsíc. Někteří operátoři totiž účtují plnou výši měsíčního paušálu, přestože celý měsíc jejich služeb nevyužíváte.

3. Zadejte ČVOP

Jakmile od svého mobilního operátora získáte ČVOP, sdělte nám ho, abychom mohli proces přenosu čísla dokončit. Jakým způsobem to můžete udělat?

  • Zadejte ČVOP online v Samoobsluze
  • Napište nám svůj ČVOP e-mailem na podpora@gomobil.cz

4. Vložte SIM kartu

V určený datum přenosu čísla (nejčastěji ráno) vložte do telefonu novou SIM kartu, kterou jste od nás obdrželi a jste součástí rodiny GoMobil.