1. Objednejte si tarif GoMobil

U GoMobil si můžete sestavit tarif podle sebe. Pokud si zrovna nevíte rady, napište nám nebo zavolejte, rádi vám pomůžeme.

2. Podejte výpověď a vyžádejte si ČVOP

​Podívejte se, jakým způsobem je možné podat výpověď u vašeho stávajího mobilního operátora. Přenos čísla bude zahájen, jakmile nám sdělíte ČVOP.

S vaším svolením můžeme ČVOP získat i za vás. Napište nám nebo zavolejte a s přenosem vašeho současného čísla k nám vám pomůžeme.

Jak zažádat o ČVOP Nabíjím kredit Mám paušál
Dopisem - nelze - Výpověď odešlete na adresu O2 Czech Republic a.s., Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle
Telefonicky Zavolejte na 800 020 202 a požádejte o vygenerování ČVOP Zavolejte na 800 020 202 a požádejte o vygenerování ČVOP
Na prodejně - nelze - Podejte výpověď a vyžádejte si ČVOP ve značkové prodejně O2

3. Zadejte ČVOP

Jakmile od svého současného mobilního operátora získáte ČVOP, sdělte nám ho, abychom mohli proces přenosu čísla dokončit. Jakým způsobem to můžete udělat?

  • Zadejte ČVOP online v samoobsluze
  • Napište nám svůj ČVOP e-mailem na podpora@gomobil.cz

4. Vložte SIM kartu

V určený datum přenosu čísla (nejčastěji ráno) vložte do telefonu novou SIM kartu, kterou jste od nás obdrželi a jste v síti GoMobil.