1. Objednejte si tarif GoMobil

U GoMobil si můžete sestavit tarif podle sebe. Pokud si zrovna nevíte rady, napište nám nebo zavolejte, rádi vám pomůžeme.

2. Podejte výpověď a vyžádejte si ČVOP

Kontaktujte svého stávajícího mobilního operátora, sdělte mu, že chcete podat výpověď a vyžádejte si ČVOP. Učinit tak můžete nejlépe telefonicky přes zákaznickou linku. Přenos čísla bude zahájen, jakmile nám sdělíte ČVOP.

Napište nám nebo zavolejte a s přenosem vašeho současného čísla k nám vám pomůžeme.

TIP: Je dobré podat výpověď v dostatečném předstihu před koncem vašeho zúčtovacího období, abyste nemuseli platit fakturu za další měsíc. Někteří operátoři totiž účtují plnou výši měsíčního paušálu, přestože celý měsíc jejich služeb nevyužíváte.

3. Zadejte ČVOP

Jakmile od svého mobilního operátora získáte ČVOP, sdělte nám ho, abychom mohli proces přenosu čísla dokončit. Jakým způsobem to můžete udělat?

  • Zadejte ČVOP online v Samoobsluze
  • Napište nám svůj ČVOP e-mailem na podpora@gomobil.cz

4. Vložte SIM kartu

V určený datum přenosu čísla (nejčastěji ráno) vložte do telefonu novou SIM kartu, kterou jste od nás obdrželi a jste součástí rodiny GoMobil.