1. Objednejte si tarif GoMobil

U GoMobil si můžete sestavit tarif podle sebe. Pokud si zrovna nevíte rady, napište nám nebo zavolejte, rádi vám pomůžeme.

2. Podejte výpověď a vyžádejte si ČVOP

​Podívejte se, jakým způsobem je možné podat výpověď u vašeho stávajího mobilního operátora. Přenos čísla bude zahájen, jakmile nám sdělíte ČVOP.

S vaším svolením můžeme ČVOP získat i za vás. Napište nám nebo zavolejte a s přenosem vašeho současného čísla k nám vám pomůžeme.

Jak zažádat o ČVOP Nabíjím kredit Mám paušál
Dopisem - nelze - Výpověď odešlete na adresu T-Mobile Czech Republic a.s., Tomíčkova 2144/1, 148 00 Praha 4
Telefonicky Zavolejte na 4603 a požádejte o vygenerování ČVOP Zavolejte na 800 737 373 a požádejte o vygenerování ČVOP
Na prodejně - nelze - Podejte výpověď a vyžádejte si ČVOP ve značkové prodejně T-Mobile

​3. Zadejte ČVOP

Jakmile od svého současného mobilního operátora získáte ČVOP, sdělte nám ho, abychom mohli proces přenosu čísla dokončit. Jakým způsobem to můžete udělat?

  • Zadejte ČVOP online v samoobsluze
  • Napište nám svůj ČVOP e-mailem na podpora@gomobil.cz

4. Vložte SIM kartu

V určený datum přenosu čísla (nejčastěji ráno) vložte do telefonu novou SIM kartu, kterou jste od nás obdrželi a jste v síti GoMobil.