Průvodce online objednávkou

Vybrali jste si tarif, nastavili ho a došli až na stránku s nezávaznou objednávkou? Výborně! Vyplňte několik informací o sobě a můžete se rozhodnout, zdali vám máme zavolat a objednávku dokončit po telefonu, nebo máte pár minut a projdete ji sami online. Co vás čeká, když budete pokračovat online?

1. Krok - Výběr telefonního čísla

Kontaktní údaje - Zkontrolujte svůj e-mail, telefon, jméno a příjmení. Pokud jste náš stávající zákazník, objednávka rozpozná váš e-mail a vyzve vás k přihlášení.

Telefonní číslo - ​Můžete si vybrat z možností:

  • Nové telefonní číslo -> vyberte si své nové telefonní číslo
  • Přechod se stávajícím číslem -> zadejte, jaké číslo si přejete přenést

ČVOP - Pouze u možnosti, kdy přenášíte své číslo se vám objeví pole pro zadání svého ČVOP. Pokud ho ještě neznáte, nevadí. Pomůžeme vám ho získat.

Akce - Možná máte nárok na jednorázovou slevu. Pokud:

  • znáte někoho u GoMobil, zadejte jeho číslo do pole Doporučitel a získáte oba dva odměnu
  • jste získali nějaký slevový kód, zadejte ho do pole Slevový kód a získáte odměnu

​2. Krok - kompletní identifikační údaje

Druh osoby - Zadejte zdali jste fyzická nebo právnická osoba a zdali jste občan ČR.

Kontaktní údaje - Zkontrolujte svůj e-mail, telefon, jméno a příjmení.

Doklady totožnosti - Zadejte své rodné číslo a číslo občanského průkazu.

​Adresa - Začněte psát svou adresu trvalého bydliště. Budeme vám při psaní našeptávat možnosti, až uvidíte tu správnou, klikněte na ni.

Způsob zasílání faktur - Vyberte si, zdali si chcete nechat zasílat faktury elektronicky e-mailem nebo v papírové podobě poštou.

3. Krok - zařízení

Tento krok se týká pouze objednávek na zařízení (telefony a modemy).

​4. Krok - SIM karta

Typ SIM karty - Zvolte si, jakou SIM kartu potřebujete do svého telefonu (Nano, nebo Mini/Micro).

Doprava - Máme na výběr Českou poštu, PPL nebo osobní vyzvednutí u nás ve firmě. Pokud chcete SIM kartu zaslat, zadejte svou adresu pro doručení.

Kauce - Limit je částka, kterou maximálně měsíčně můžete utratit. Můžete ji kdykoli v Samoobsluze změnit. Aby byla naše rodina GoMobil v bezpečí, chráníme ji proti zneužití. Z toho důvodu po vás můžeme chtít složit vratnou kauci. Více o limitech a kaucí

5. Krok- Rekapitulace

​Prohlédněte si, co vše objednáváte, zkontrolujte své údaje, potvrďte, že souhlasíte s našimi důležitými dokumenty a hurá! Dokončete svou objednávku.

6. Krok - potvrzení objednávky v e-mailu

Na vámi zadanou e-mailovou adresu odešleme ještě jednou rekapitulaci s tlačítkem na potvrzení vaší objednávky. A to je vše. Za pár dní jste u GoMobil.