Nastavení tarifu naleznete v sekci Můj tarif pod konkrétní službou.

1. Přihlaste se do Samoobsluhy na muj.gomobil.cz

2. Vstupte do konkrétní mobilní služby

Na úvodním rozcestníku nebo pomocí levého menu vstupte do konkrétního telefonního čísla, které chcete nastavit.

3. V menu klikněte na záložku Můj tarif

4a. Když chcete změnit nastavení současného tarifu

Pokud chcete pouze změnit nastavení vašeho tarifu (nikoli přejít na úplně jiný tarif), nastavte si tarif pomocí konfigurátoru do požadované podoby. V závislosti na vašem tarifu si můžete vybrat minuty, SMS, data a také doplňky jako je Neomezené volání v české síti GoMobil. Internet 4G LTE nelze nyní nastavit od příštího měsíce, ale můžete si ho aktivovat pomocí vlastního modrého tlačítka kdykoli.

Změnu potvrďte stisknutím tlačítka Potvrdit nastavení. Tlačítko Zrušit změnu vrátí případně konfigurátor do vaší aktuální podoby.

45791368.png

4b. Když chcete přejít na jiný tarif

Chcete-li od příštího měsíce přejít na zcela jiný tarif (například z Tarif V SÍTI ZDARMA na Tarif NA POHODU), klikněte na tlačítko Přejít na tarif u požadovaného tarifu.

Ve vyskakovacím okně budete na změnu upozorněni a následně se ocitnete v kroku, kdy si tarif nastavíte dle vašich potřeb (viz 4a.).

45791369.png

5. Potvrďte změnu

Ve vyskakovacím okně si prohlédněte rekapitulaci nastaveného tarifu od 1. dne příštího měsíce, vložte pro ochranu znovu svého přihlašovací heslo a změnu stisknutím tlačítka Chci pokračovat finálně potvrďte.

45791370.png

6. Změna je naplánována

​Stránka Můj tarif se změní do podoby naplánované změny. Vidíte, jak je váš tarif od 1. dne následujícího měsíce naplánován. Naplánovanou změnu můžete zrušit nejpozději do 20:00 v poslední den v měsíci.

45791371.png