Jestli máš vyřídilku a baví tě pomáhat ostatním, máme pro tebe skvělou příležitost.

Konzultant zákaznické podpory

Hledáme šikovného kolegu do týmu zákaznické podpory, který posune význam slov “péče o zákazníka” na nový level.

Tvým úkolem bude starat se o blaho našich zákazníků na chatu, e-mailu i na zákaznické lince. Zároveň budeš prodlouženou rukou obchodního oddělení a budeš reagovat na zanechané kontakty s cílem přivést je ke GoMobil.

Co tě čeká?

  • Seznámíš se s důležitými informacemi v naší nabídce i s tím, jak to u nás chodí a začneš odbavovat dotazy a požadavky našich zákazníků po chatu, e-mailu i telefonu.
  • Naučíme tě, jak správně oslovit zanechaný kontakt i jak v něm vyvolat ten pravý nákupní pocit, aby si mohl co nejrychleji začít získávat odměny nově získané zákazníky.
  • Vyzkoušíš si postupně všechny druhy práce v našem týmu a když se ti bude dařit, budeš se moci věnovat tomu, co ti půjde nejlépe.
  • Zapojíš se do fungování sehraného týmu a v tom, co budeš dělat, se budeš moci neustále zlepšovat, protože ke své práci budeš dostávat zpětnou vazbu i s příklady, co dělat lépe.

Co ti nabízíme?

  • Smysluplnou práci na hlavní pracovní poměr
  • Plat od 20 000 do 25 tisíc - podle toho, jak se ti povede
  • Počáteční zaškolení i dlouhodobá zpětná vazba od profíka zdarma
  • Příležitost ke skokovému zlepšení komunikačních i prodejních dovedností
  • Volné víkendy a svátky
  • Dotované obědy od domácí šéfkuchařky přímo ve firemní jídelně
  • Možnost ušetřit za volání díky zvýhodněné nabídce pro zaměstnance

Jak vypadá ideální kandidát?

  • Je slušný, poctivý, pracovitý a má smysl pro zodpovědnost.
  • Je jedno, jestli je kluk nebo holka. Nezáleží nám ani na věku.
  • Umí srozumitelně předávat informace - slovem i písmem
  • Má cit pro jednání s lidmi a umí být pokorný i ve vypjaté situaci.
  • Záleží mu na tom, jak odvádí svou práci.

Je to práce pro tebe?

Bezva. Pošli nám svůj životopis na prace@terms.eu. Bude skvělé, když do něj napíšeš, proč u nás chceš pracovat a co tě v práci nejvíce motivuje. Určitě se ti ozveme a když nám to bude dávat smysl, domluvíme si společnou schůzku. Těšíme se!

O nás

Na trh s mobilním volání jsme vstoupili před 3 lety. Aktuálně provozujeme několik virtuálních mobilních operátorů a staráme se o více než 40 tisíc volajících zákazníků. Tým zákaznické podpory hraje klíčovou roli jak v péči o stávající zákaznickou základnu, tak i v akvizici nových zákazníků.