Volné místo - Manažer/ka zákaznické péče

Manažer/ka zákaznické péče

Zajímá vás svět telekomunikací, internetu a mobilních zařízení? Jste připraveni vést tým lidí, kteří se na vás mohou kdykoli obrátit? A především dokážete společně posunout péči o zákazníka na nový level? 

Ne? Pak děkujeme, že jste sem zavítali, ale možná tu nejste správně.

Ano? Skvělé, chceme vás poznat! Čtěte dál nebo nám rovnou napište na lucie.kalusova@gomobil.cz

Proč pracovat u nás?

Vítejte v GoMobil s.r.o. Aktuálně se staráme o více než 50 tisíc zákazníků. Vytváříme dostupné a moderní služby pro každý den, které vás budou bavit. Jsme sice malý operátor ale s velkým srdcem, pro kterého je spokojený zákazník nejvyšší prioritou.

Buďte součástí týmu

Je nás několik desítek kolegů a kolegyň a vy se k nám nyní můžete připojit. Jsme součástí mateřské společnosti BUDEX Holding, do které patří několik značek - GoMobil, GoSMS, Reago, Cinkly, GoInternet, Beyond, ZOOCO.

I díky tomu se můžete při práci opřít o tým marketérů, vývojářů, analytiků nebo prodejců.

Co budete mít na starosti?

Vaším hlavním posláním bude vedení desetičlenného týmů šikovných pečovatelů, kterým budete krýt záda při řešení zákaznických požadavků a dotazů všeho druhu.

Budete motorem i motivátorem vašeho týmu a zároveň jeho spojnicí s ostatními týmy GoMobil. Budete přicházet s vlastními nápady pro zlepšení zákaznické péče a my vám rádi pomůžeme s jejich realizací.

Samozřejmě dojde i na nutnou administrativu, postaráte se například o kompletní time management vašeho týmu, kontrolu objednávek, správu systémů nebo řízení expedice.

Kde a jak?

Sídlíme v IGY Centru v Českých Budějovicích. Home office u nás není sprosté slovo. Ani krátkodobé práce z libovolného koutku světa nejsou zakázané. Jsme si totiž vědomi, že člověk nesmí zakrnět v jedné kanceláři. "Píchačky" nevedeme.

Ideální kandidát:

  • má zkušenosti s vedením lidí
  • je připraven se postavit za svůj tým a zároveň za něj převzít zodpovědnost
  • má praxi v telco businessu a ideálně i vlastní pracovní zkušenosti z call centra
  • umí si udržet pořádek nejen na svém stole ale především v plánech a cílech svého týmu
  • setkal se s alespoň jedním z následujících pojmů: Trello, Freelo, Basecamp, Monday, Asana apod. Uznáme případně i Google kalendář ;)
  • ví, že není dokonalý, a proto na sobě pořád pracuje
  • nebojí se spolupráce s lidmi z dalších týmů, dokáže naslouchat ale i mluvit, vést, přesvědčit, inspirovat i poradit
  • zajímá se o technologie, nové věci, trendy a vychytávky
  • nebojí se pochlubit výsledky ze svého předchozího působení (ať už pracovního nebo studijního)
  • angličtina mu není proti srsti

​Co nabízíme:

  • hlavní pracovní poměr
  • možnost převzít odpovědnost za tým zákaznické péče
  • firemní mobilní tarif
  • firemní notebook
  • příspěvek na nákup mobilního telefonu
  • příspěvek na vzdělávání a možnost účastnit se odborných workshopů, přednášek a konferencí
  • ​příspěvek na stravování
  • smysluplnou práci s fajn lidmi

Mzda a odměny

Budete mít nastaveno několik měsíčních cílů, které ovlivní až 50 % našeho výdělku. Měsíční cíle jsou reálné / dosažitelné a často si je stanovujeme sami sobě na základě našeho nejlepšího vědomí a svědomí.

Základní mzda činí 25.000 Kč + dalších až 25.000 Kč je odměnová složka na základě splnění stanovených měsíčních cílů.

​Je to práce pro vás?

Bezva. Pošlete nám svůj životopis na lucie.kalusova@gomobil.cz. Určitě se vám ozveme a když nám to bude dávat smysl, domluvíme si společnou schůzku. Těšíme se!