Volné místo - Manažer/ka zákaznické péče
Manažer/ka zákaznické péče
Zajímá vás svět telekomunikací, internetu a mobilních zařízení? Jste připraveni vést tým lidí, kteří se na vás mohou kdykoli obrátit? A především dokážete společně posunout péči o zákazníka na nový level?
Ne? Pak děkujeme, že jste sem zavítali, ale možná tu nejste správně.
Ano? Skvělé, chceme vás poznat! Čtěte dál nebo nám rovnou napište na lucie.kalusova@gomobil.cz
Proč pracovat u nás?
Vítejte v GoMobil s.r.o. Aktuálně se staráme o více než 50 tisíc zákazníků. Vytváříme dostupné a moderní služby pro každý den, které vás budou bavit. Jsme sice malý operátor ale s velkým srdcem, pro kterého je spokojený zákazník nejvyšší prioritou.
Buďte součástí týmu
Je nás několik desítek kolegů a kolegyň a vy se k nám nyní můžete připojit. Jsme součástí mateřské společnosti BUDEX Holding, do které patří několik značek - GoMobil, GoSMS, Reago, Cinkly, GoInternet, Beyond, ZOOCO.
I díky tomu se můžete při práci opřít o tým marketérů, vývojářů, analytiků nebo prodejců.
Co budete mít na starosti?
Vaším hlavním posláním bude vedení desetičlenného týmů šikovných pečovatelů, kterým budete krýt záda při řešení zákaznických požadavků a dotazů všeho druhu.
Budete motorem i motivátorem vašeho týmu a zároveň jeho spojnicí s ostatními týmy GoMobil. Budete přicházet s vlastními nápady pro zlepšení zákaznické péče a my vám rádi pomůžeme s jejich realizací.
Samozřejmě dojde i na nutnou administrativu, postaráte se například o kompletní time management vašeho týmu, kontrolu objednávek, správu systémů nebo řízení expedice.
Kde a jak?
Sídlíme v IGY Centru v Českých Budějovicích. Home office u nás není sprosté slovo. Ani krátkodobé práce z libovolného koutku světa nejsou zakázané. Jsme si totiž vědomi, že člověk nesmí zakrnět v jedné kanceláři. "Píchačky" nevedeme.
Ideální kandidát:
- má zkušenosti s vedením lidí
- je připraven se postavit za svůj tým a zároveň za něj převzít zodpovědnost
- má praxi v telco businessu a ideálně i vlastní pracovní zkušenosti z call centra
- umí si udržet pořádek nejen na svém stole ale především v plánech a cílech svého týmu
- setkal se s alespoň jedním z následujících pojmů: Trello, Freelo, Basecamp, Monday, Asana apod. Uznáme případně i Google kalendář ;)
- ví, že není dokonalý, a proto na sobě pořád pracuje
- nebojí se spolupráce s lidmi z dalších týmů, dokáže naslouchat ale i mluvit, vést, přesvědčit, inspirovat i poradit
- zajímá se o technologie, nové věci, trendy a vychytávky
- nebojí se pochlubit výsledky ze svého předchozího působení (ať už pracovního nebo studijního)
- angličtina mu není proti srsti
Co nabízíme:
- hlavní pracovní poměr
- možnost převzít odpovědnost za tým zákaznické péče
- firemní mobilní tarif
- firemní notebook
- příspěvek na nákup mobilního telefonu
- příspěvek na vzdělávání a možnost účastnit se odborných workshopů, přednášek a konferencí
- příspěvek na stravování
- smysluplnou práci s fajn lidmi
Mzda a odměny
Budete mít nastaveno několik měsíčních cílů, které ovlivní až 50 % našeho výdělku. Měsíční cíle jsou reálné / dosažitelné a často si je stanovujeme sami sobě na základě našeho nejlepšího vědomí a svědomí.
Základní mzda činí 25.000 Kč + dalších až 25.000 Kč je odměnová složka na základě splnění stanovených měsíčních cílů.
Je to práce pro vás?
Bezva. Pošlete nám svůj životopis na lucie.kalusova@gomobil.cz. Určitě se vám ozveme a když nám to bude dávat smysl, domluvíme si společnou schůzku. Těšíme se!