Volné místo - Marketér/ka
Marketér/ka značky GoMobil od A do Z
Přáli jste si někdy starat se o téměř vlastní produkt, vyvíjet ho a vytvářet kolem něj kompletní marketing? Mít k sobě podporu grafika, kodérů a dalších kolegů v týmu? A také pečovat o vlastní marketingový rozpočet?
Ne? Pak děkujeme, že jste sem zavítali, ale možná tu nejste správně.
Ano? Skvělé, chceme vás poznat! Čtěte dál nebo nám rovnou napište na milan.pleva@gomobil.cz
Proč být marketérem u nás
Náš tým patří pod GoMobil s.r.o., ale v rámci mateřské společnosti BUDEX Hub pečujeme o několik dalších značek - GoMobil, GoSMS, Reago, Cinkly, GoInternet, Beyond, ZOOCO a další. Aktuálně se napříč značkami staráme o více než 50 tisíc zákazníků. Je nás několik desítek kolegů a kolegyň a tvoříme služby pro každý den.
Buďte součástí malého marketingového týmu
Naše kolegyně Jája se již brzy začne věnovat svým mateřským radostem a my potřebujeme najít nového člena týmu, který si GoMobil zamiluje a bude za něj bojovat stejně jako to doposud dělala ona. Kdo jsme?
- Milan (marketér a teamleader)
- Jája (marketérka GoMobil)
- Verča (marketérka GoSMS a Reago)
- Standa (marketér Cinkly)
- Bára (designerka a grafička - externě)
- Štěpán (PPC expert - externě)
Co budete mít na starosti?
V marketingovém týmu fungujeme tak, že se každý staráme o jednu až dvě značky. Každý z nás je jejich motorem, vymýšlí kampaně, pracuje na vývoji produktů, hledá, jak pečovat lépe o zákazníky, tvoří obsah atd.
Společně v týmu věci konzultujeme napříč projekty, neboť zpětná vazba a pomoc je to nejdůležitější. K ruce máme podporu grafičky Báry, PPC experta Štěpána, kodérů a samozřejmě i projektových manažerů jednotlivých projektů.
Nyní hledáme marketéra, který se bude výhradně starat o naši klíčovou značku GoMobil. Nevylučujeme, že to nemůže být v budoucnu jiná / další značka.
Co vás čeká?
Značný prostor pro kreativní myšlení v rámci mobilního operátora GoMobil, který je tu od roku 2013 a pečuje o více než 50 tisíc zákazníků.
Jak značku posunout k novým klientům? Jaké produkty byste si přáli dále vyvíjet? Kterými komunikačními kanály? Jakou komunikací zaujmout a aktivovat stávající zákazníky? ...
Marketing u GoMobil obsahuje z drtivé většiny online aktivity. I proto se vaše kroky budou především ubírat směrem k výkonnostnímu marketingu, práci s webem, analytice, SEO, tvorbě obsahu, newsletterů a PPC. Dlouhodobě se ale může připojit i offline marketing a celkový marketingový mix. To už je na novém marketérovi, jak marketing uchopí a obhájí si.
Samozřejmostí je mít k dispozici rozpočet - bude na vás přinášet návrhy, jak by měl být velký, co přinese nebo do jakých aktivit chcete investice směřovat.
Kde a jak?
Sídlíme v IGY Centru v Českých Budějovicích (alespoň než se dostaví naše nové sídlo v Plané, které bude nejvyšší dřevostavbou v Česku). HomeOffice u nás není sprosté slovo, ba naopak! Každý z nás nějaké dny v týdnu pracuje z domova. Ani krátkodobé práce z libovolného koutku světa nejsou zakázané. Jsme si totiž vědomi, že člověk nesmí zakrnět v jedné kanceláři. "Píchačky" nevedeme.
Na druhou stranu nepreferujeme práci pouze na dálku - externě. Pokud jste z Ostravy a nemáte chuť se přestěhovat nebo dojíždět do města, kde by chtěl žít každý, rádi si s vámi popovídáme, ale dáváme tomu pramalé šance. Osobní kontakt a blízkost jsou pro nás důležité.
Ideální kandidát:
- nemusí být expertem v konkrétní oblasti online nebo offline marketingu
- neměl by nyní googlit "Co je to marketing" a měl by mít již nějakou zkušenost nebo vzdělání v této oblasti (někomu stačí 3 měsíce, někomu 3 roky, proto neurčujeme žádnou hranici dosavadních zkušeností - ukažte nám, co ve vás je)
- miluje obsah, rád tvoří (nejlépe každý den), rád píše a umí psát, ať už na sociální sítě, blogy nebo newslettery
- nečeká, až mu někdo zadá úkol, nebojí se sám chytit míč a běžet s ním na bránu
- ví, že SEO nejde zapnout
- má kreativní ale i analytické myšlení - vrcholem kreativity pro něj není nápis "sleva" a vrcholem analýz návštěvnost webu
- neodešle newsletter bez otagování odkazů
- vnímá Google Analytics jako nezbytného pomocníka, se kterým se alespoň trochu kamarádí
- není nepřítel s PPC kampaněmi, i když nemusí být na ně expert ani specialista, ale tuší o čem si v rámci PPC kampaní popovídat a ví, že cpc, cpa a cpm nejsou zkratky ze seriálu "Návštěvníci"
- je empatický, záleží mu na spokojenosti zákazníků a před pohovorem si pročte, co je to NPS
- ví, že není dokonalý, a proto na sobě pořád pracuje
- nebojí se pochlubit výsledky ze svého předchozího působení (ať už pracovního nebo studijního)
- angličtina mu není proti srsti
Co nabízíme:
- hlavní pracovní poměr nebo spolupráci s OSVČ
- možnost převzít odpovědnost za marketingovou komunikaci, marketingový rozpočet a celkové vedení marketingu značky GoMobil
- šanci dosáhnout cílů vlastní cestou
- firemní mobilní tarif
- firemní notebook
- příspěvek na nákup mobilního telefonu
- příspěvek na vzdělávání a možnost účastnit se odborných workshopů, přednášek a konferencí
- příspěvek na stravování
- smysluplnou práci s fajn lidmi
- každoroční teambuilding a beachvolejbalový turnaj
Mzda a odměny
Každý u nás máme nastaveno několik KPIs (měsíčních cílů), které ovlivní až 50 % našeho výdělku. Měsíční cíle jsou ambiciózně reálné / dosažitelné a často si je stanovujeme sami sobě na základě našeho nejlepšího vědomí a svědomí.
Základní mzda činí 25.000 Kč + dalších 25.000 Kč je odměnová složka na základě splnění stanovených měsíčních cílů (kombinace marketingových cílů s projektovými cíli). Přijde nám férové naznačit odměnu dopředu, ale konkrétní podoba je o dohodě při osobním setkání.
Je to práce pro vás?
Bezva! Pokračujte dál...
Jak to bude probíhat:
1. Pošlete nám do 15. října 2021 na milan.pleva@gomobil.cz:
- svůj životopis v češtině
- motivační dopis na téma "Proč bych chtěl GoMobil vést, co se mi na první pohled na GoMobil líbí a co bych na něm naopak ihned změnil?" - čerpejte informace o nás odkudkoliv chcete a je zcela na vás, jak motivační dopis uchopíte i jak bude dlouhý (TIP: Nezapomeňte, že hledáme někoho, kdo rád tvoří, rád píše a je kreativní)
2. Pokud se nám bude váš životopis a motivační dopis bude líbit, domluvíme si společně osobní setkání v Českých Budějovicích (v případě nutnosti video call).
3. Rádi bychom vás 1.11.2021 (nejdéle 1.1.2022) přivítali v našem týmu.