23.9.2016 | Nandali jsme rukavice a vyrazili do boje s výpadky

Pokud se vám v posledních dnech přihodilo, že se vám nedařilo připojit k datové síti, moc se omlouváme. Ani netušíte, jak nás to mrzí. Rozhodli jsme se nandat pomyslné boxerské rukavice a neplánovaným výpadkům dát jednou provždy KO. Máme pro vás (kromě omluvy) tip, jak prozatím zmírnit dopady výpadků a info jak dopadlo naše první kolo v ringu.

Nejprve tip. Pokud problémy nastanou, doporučujeme vyčkat na automatické znovupřipojení, ke kterému by mělo dojít vždy zhruba do hodiny. Nerestartujte svůj telefon, neboť byste tím mohli dobu znovupřipojení pouze prodloužit.

Pokud máte pocit, že se vám to stává velmi často, tedy například každý den, napište nám na podpora@gomobil.cz a probereme společně, co s tím.

A jak dopadlo naše první kolo v ringu? Jsme na dobré cestě! Podařilo se nám zajistit, aby u našeho poskytovatele sítě došlo k výměně technologie, která připojení k internetu zajišťuje. Víme, že k problémům dochází zejména během dopoledne (9-11) a brzy odpoledne (13-15), tedy v době, kdy se k datům připojuje najednou velké množství uživatelů. Výměnou dojde k výraznému navýšení výkonu a spolu s dalšími úpravami k vyřešení situace. Vše by mělo být v pořádku kolem poloviny října.

Děkujeme moc za trpělivost a hlavně za vaši podporu!

Tým GoMobil