Doprava a platba
Doprava
Zboží zakoupené v e-shopu GoMobil vám můžeme zaslat několika způsoby nebo si ho můžete vyzvednout osobně v naší provozovně v Českých Budějovicích.
Způsob dopravy / vyzvednutí zboží | Cena (vč. DPH) |
---|---|
Osobní odběr - nová budova v areálu BUDEX, Planá 67, 370 01 Planá | Zdarma |
Balíkovna | 89 Kč |
Česká pošta - Balík na poštu | 109 Kč |
Česká pošta - Balík do ruky | 129 Kč |
PPL - Doprava na adresu | 119 Kč |
PPL - ParcelShop | 89 Kč |
Osobní odběr - ZDARMA
V případě osobního odběru je možné vyzvednout zásilku na adrese naší společnosti v Plané u Českých Budějovic. GoMobil sídlí na adrese: Planá 67, 370 01 České Budějovice (Kudy k nám?).
- Otevřeno v pracovní dny 8:00 - 16:00
Balíkovna (doporučujeme) - 89 Kč
Zásilku si můžete nechat doručit do Balíkovny. Balíkovny najdete na poštách nebo u externích partnerů České pošty po celé České republice.
- Pro vyzvednutí zásilky stačí zadat kód, který obdržíte formou SMS. Ta vám přijde v okamžiku uložení vaší zásilky do Balíkovny. V případě Balíkovny na poště vám bude balík vydán standardně - oproti dokladu totožnosti.
- Zásilka pro vás bude ve vámi vybrané Balíkovně připravena po dobu 7 kalendářních dní. Vyzvednout ji může i blízká osoba.
- V případě potřeby si můžete úložní dobu zásilky nechat prodloužit.
- Balík lze sledovat i on-line pomocí mobilní aplikace České pošty.
Česká pošta - Balík na poštu - 109 Kč
Zásilku si můžete nechat doručit na pobočku České pošty.
- Už v den podání zásilky obdržíte od České pošty SMS a e-mail s informací o jejím doručování.
- Zásilka pro vás bude na vámi vybrané poště připravena po dobu 7 kalendářních dnů.
- V případě potřeby si můžete úložní dobu zásilky na pobočce České pošty nechat prodloužit.
- Pobočku České pošty, na kterou budete chtít zásilku doručit, si vyberete v košíku ve 2. kroku „Doprava a platba”.
- Při platbě pomocí bankovního převodu může dojít k prodloužení lhůty pro doručení.
Česká pošta - Balík do ruky - 129 Kč
Česká pošta zajistí doručení balíku na jakoukoliv adresu v ČR obvykle následující pracovní den při podání zásilky do rozhodné doby pobočky pošty.
- Doručovatel zasílá SMS nebo e-mail s informací o pohybu balíku a to ode dne jeho podání. Při převzetí balíku stačí doručovateli nadiktovat kód, který dostanete do SMS zprávy nebo e-mailu.
- Balík za vás může také převzít kdokoliv jiný, komu kód předáte – ať už někdo z rodiny, nebo třeba váš soused.
- V případě, že nebudete na dané adrese k zastižení, obdržíte výzvu k vyzvednutí zásilky ve své poštovní schránce.
- Uložený balík na poště je možné vyzvednout bez nutnosti prokazovat totožnost. Stačí předložit kód pro vyzvednutí.
PPL - Doručení na adresu - 119 Kč
Společnost PPL vám může dovést balíček na libovolnou adresu v ČR. Ať už k vám domů nebo do zaměstnání.
- Jakmile si PPL převezme váš balíček do přepravy, informuje vás e-mailem o možnosti sledování vaší zásilky.
- V den doručení vám bude zaslána SMS s dvouhodinovým časovým oknem, kdy bude balík doručen a s PIN kódem pro převzetí zásilky.
- Jakmile je zásilka na rozvozu, případně už jste obdrželi notifikace o doručení, bohužel nemůžete změnit adresu a datum doručení.
- V případě, že nebudete doma, může za vás balík na dané adrese převzít náhradní osoba, která bude znát PIN kód k vaší zásilce.
- Pokud vás přesto doručovatel nezastihne, zásilka bude uložena na jednom z nejbližších Parcelshopů, kde si ji můžete pohodlně vyzvednout nejpozději do 7 kalendářních dnů.
PPL - ParcelShop - 89 Kč
Máte-li ve svém okolí místo s označením ParcelShop, můžete si nechat balíček doručit přímo do něj a dojít si pro něj, jakmile vám to bude vyhovovat, podobně jako na poštu.
- Pokud jste si zvolili přímé doručení do PPL Parcelshopu, přijde vám SMS a e-mail, kde budete informováni o tom, kde je zásilka uložena, v jakých časech je možné ji vyzvednout a PIN pro vyzvednutí.
- Mapu všech parcelshopů naleznete zde.
- Svůj balík si můžete vyzvednout do 7 kalendářních dnů od uložení v PPL Parcelshopu.
- Upozorňujeme, že 7. den může být během dne už předán řidiči a bude se vracet zpět k nám.
- K vyzvednutí balíku potřebujete PIN, který PPL zasílá v e-mailové a SMS zprávě.
- Nemůžete-li se na Parcelshop dostavit osobně, je možné PIN pro vyzvednutí poskytnout jakékoliv osobě, která může zásilku vyzvednout za vás.
Platby
Při nákupu produktů v e-shopu GoMobil je potřeba za nakoupené zboží zaplatit předem, případně zvolit platbu na místě při osobním vyzvednutí v naší provozovně. Nemusíte se ničeho bát, pokud by vám nakonec produkty nevyhovovaly, můžete je do 14 dnů od převzetí vrátit a my vám peníze zašleme zpět.
Za svůj nákup můžete nyní platit:
- Platební kartou
- Online bankovní převod
- Běžným bankovním převodem
Platba kartou (doporučujeme)
Platba kartou je nejpopulárnější platební metodou v prostředí internetu.
Výhody:
- řadí se mezi online platební metody
- rychlé zpracování transakce s potvrzením o přijetí platby
- vysoká bezpečnost
- snadné použití
- 3D Secure
Online bankovní převod
Jedná se o oblíbenou bankovní platbu s předvyplněným platebním příkazem. Platba probíhá online.
Výhody:
- okamžitá úhrada částky
- platba na jedno kliknutí
- předvyplněný platební příkaz
- eliminace chybného zadání platebního příkazu
- platba z vlastního internetového bankovnictví
Běžný bankovní převod
Běžný bankovní převod je stále velmi oblíbenou platební metodou. Platbu lze zadat kdykoliv, ale zpracována je v úředních hodinách banky. Proto se jedná o méně rychlou metodu platby oproti Platební kartě nebo Online bankovnímu převodu.
Jak uhradit objednávku převodem:
- Celkovou částku vaší objednávky zašlete na č.ú.: 2602022150/2010 (FIO banka)
- Jako variabilní symbol prosím uveďte číslo vaší objednávky
- Platba bude nejpozději do 2 pracovních dnů připsána na náš účet a poté vaši objednávku zpracujeme a zboží zašleme
Hotově nebo kartou na místě
Při osobním odběru zboží lze objednávku uhradit na místě v hotovosti nebo platební kartou (preferujeme).