Doprava a platba

Doprava

Zboží zakoupené v e-shopu GoMobil vám můžeme zaslat několika způsoby nebo si ho můžete vyzvednout osobně v naší provozovně v Českých Budějovicích.

Způsob dopravy / vyzvednutí zboží Cena (vč. DPH)
Osobní odběr - IGY Centrum České Budějovice Zdarma
Balíkovna 59 Kč
Česká pošta - Balík na poštu 99 Kč
Česká pošta - Balík do ruky 129 Kč
PPL - Doprava na adresu 99 Kč
PPL - ParcelShop 79 Kč

Osobní odběr

V případě osobního odběru je možné vyzvednout zásilku na adrese naší provozovny v Českých Budějovicích. Provozovna GoMobil sídlí ve 4. patře Administrativní budovy IGY Centra, Pražská tř. 1247/24, 370 04 České Budějovice (Kudy k nám?).

  • Otevřeno v pracovní dny 8:00 - 16:00

Balíkovna (doporučujeme)

Zásilku si můžete nechat doručit do Balíkovny. Balíkovny najdete na poštách nebo u externích partnerů České pošty po celé České republice.

  • Pro vyzvednutí zásilky stačí zadat kód, který obdržíte formou SMS. Ta vám přijde v okamžiku uložení vaší zásilky do Balíkovny. V případě Balíkovny na poště vám bude balík vydán standardně - oproti dokladu totožnosti.
  • Zásilka pro vás bude ve vámi vybrané Balíkovně připravena po dobu 7 kalendářních dní. Vyzvednout ji může i blízká osoba.
  • V případě potřeby si můžete úložní dobu zásilky nechat prodloužit.
  • Balík lze sledovat i on-line pomocí mobilní aplikace České pošty.

Česká pošta - Balík na poštu

Zásilku si můžete nechat doručit na pobočku České pošty.

  • Už v den podání zásilky obdržíte od České pošty SMS a e-mail s informací o jejím doručování.
  • Zásilka pro vás bude na vámi vybrané poště připravena po dobu 7 kalendářních dnů.
  • V případě potřeby si můžete úložní dobu zásilky na pobočce České pošty nechat prodloužit.
  • Pobočku České pošty, na kterou budete chtít zásilku doručit, si vyberete v košíku ve 2. kroku „Doprava a platba”.
  • Při platbě pomocí bankovního převodu může dojít k prodloužení lhůty pro doručení.

Česká pošta - Balík do ruky

Česká pošta zajistí doručení balíku na jakoukoliv adresu v ČR obvykle následující pracovní den při podání zásilky do rozhodné doby pobočky pošty.

  • Doručovatel zasílá SMS nebo e-mail s informací o pohybu balíku a to ode dne jeho podání. Při převzetí balíku stačí doručovateli nadiktovat kód, který dostanete do SMS zprávy nebo e-mailu.
  • Balík za vás může také převzít kdokoliv jiný, komu kód předáte – ať už někdo z rodiny, nebo třeba váš soused.
  • V případě, že nebudete na dané adrese k zastižení, obdržíte výzvu k vyzvednutí zásilky ve své poštovní schránce.
  • Uložený balík na poště je možné vyzvednout bez nutnosti prokazovat totožnost. Stačí předložit kód pro vyzvednutí.

PPL - Doručení na adresu

Společnost PPL vám může dovést balíček na libovolnou adresu v ČR. Ať už k vám domů nebo do zaměstnání.

  • Jakmile si PPL převezme váš balíček do přepravy, informuje vás e-mailem o možnosti sledování vaší zásilky.
  • V den doručení vám bude zaslána SMS s dvouhodinovým časovým oknem, kdy bude balík doručen a s PIN kódem pro převzetí zásilky.
  • Jakmile je zásilka na rozvozu, případně už jste obdrželi notifikace o doručení, bohužel nemůžete změnit adresu a datum doručení.
  • V případě, že nebudete doma, může za vás balík na dané adrese převzít náhradní osoba, která bude znát PIN kód k vaší zásilce.
  • Pokud vás přesto doručovatel nezastihne, zásilka bude uložena na jednom z nejbližších Parcelshopů, kde si ji můžete pohodlně vyzvednout nejpozději do 7 kalendářních dnů.

PPL - ParcelShop

Máte-li ve svém okolí místo s označením ParcelShop, můžete si nechat balíček doručit přímo do něj a dojít si pro něj, jakmile vám to bude vyhovovat, podobně jako na poštu.

  • Pokud jste si zvolili přímé doručení do PPL Parcelshopu, přijde vám SMS a e-mail, kde budete informováni o tom, kde je zásilka uložena, v jakých časech je možné ji vyzvednout a PIN pro vyzvednutí.
  • Mapu všech parcelshopů naleznete zde.
  • Svůj balík si můžete vyzvednout do 7 kalendářních dnů od uložení v PPL Parcelshopu.
  • Upozorňujeme, že 7. den může být během dne už předán řidiči a bude se vracet zpět k nám.
  • K vyzvednutí balíku potřebujete PIN, který PPL zasílá v e-mailové a SMS zprávě.
  • Nemůžete-li se na Parcelshop dostavit osobně, je možné PIN pro vyzvednutí poskytnout jakékoliv osobě, která může zásilku vyzvednout za vás.

Platby

Při nákupu produktů v e-shopu GoMobil je potřeba za nakoupené zboží zaplatit předem, případně zvolit platbu na místě při osobním vyzvednutí v naší provozovně. Nemusíte se ničeho bát, pokud by vám nakonec produkty nevyhovovaly, můžete je do 14 dnů od převzetí vrátit a my vám peníze zašleme zpět.

Za svůj nákup můžete nyní platit:

  • Platební kartou
  • Online bankovní převod
  • Běžným bankovním převodem

Platba kartou (doporučujeme)

Platba kartou je nejpopulárnější platební metodou v prostředí internetu.

Výhody:

  • řadí se mezi online platební metody
  • rychlé zpracování transakce s potvrzením o přijetí platby
  • vysoká bezpečnost
  • snadné použití
  • 3D Secure

Online bankovní převod

Jedná se o oblíbenou bankovní platbu s předvyplněným platebním příkazem. Platba probíhá online.

Výhody:

  • okamžitá úhrada částky
  • platba na jedno kliknutí
  • předvyplněný platební příkaz
  • eliminace chybného zadání platebního příkazu
  • platba z vlastního internetového bankovnictví

Běžný bankovní převod

Běžný bankovní převod je stále velmi oblíbenou platební metodou. Platbu lze zadat kdykoliv, ale zpracována je v úředních hodinách banky. Proto se jedná o méně rychlou metodu platby oproti Platební kartě nebo Online bankovnímu převodu.

Jak uhradit objednávku převodem:

  • Celkovou částku vaší objednávky zašlete na č.ú.: 2602022150/2010 (FIO banka)
  • Jako variabilní symbol prosím uveďte číslo vaší objednávky
  • Platba bude nejpozději do 2 pracovních dnů připsána na náš účet a poté vaši objednávku zpracujeme a zboží zašleme

Hotově nebo kartou na místě

Při osobním odběru zboží v provozovně GoMobil (IGY Centrum České Budějovice) lze objednávku uhradit na místě v hotovosti nebo platební kartou (preferujeme).