Jak nastavím Inkaso z bankovního účtu?

Své vyúčtování můžete každý měsíc hradit buď jednorázově převodem (díky platební bráně GoPay) nebo Inkasem z platební karty nebo Inkasem z bankovního účtu, na jehož nastavení se nyní podíváme.

1. Přihlaste se do Samoobsluhy na muj.gomobil.cz

2. Přejděte do sekce Nastavení plateb

Tu najdete v levém menu pod vaším jménem.

GoMobil - inkaso_karta_fin005.png

3. Vstupte do nastavení Inkasa z bankovního účtu

​V nastavení plateb vidíte v horním obdélníku své aktuální nastavení. Pokud nemáte nastavené Inkaso z bankovního účtu, můžete si ho zřídit. Pokud ho již máte, můžete kdykoli změnit jeho nastavení.

Upozornění: Máte-li zavedené Inkaso z platební karty, musíte ho nejprve zrušit, abyste si mohli zavést Inkaso z bankovního účtu.

GoMobil - inkaso_karta_fin008.png

4. Nastavte si Inkaso z bankovního účtu nejprve ve své bance

Nejprve si nastavte inkaso ve své bance. Údaje pro jeho zřízení najdete ve vyskakovacím okně. Nevyplňujte variabilní symbol.

  • Bankovní účet GoMobil s.r.o.: 2300407485/2010 (Fio Banka)
  • Variabilní symbol – nezadávejte
  • Periodicita – měsíční (nebo max. 20 dní mezi inkasy)
  • Limit - např. 1000 (záleží na měsíčním vyúčtování)

45791381.png

5. Nastavte si Inkaso z bankovního účtu u GoMobil

Jakmile jste si úspěšně nastavili inkaso u své banky, můžete si ho nastavit i u GoMobil. Ve druhém kroku vyplňte veškeré potřebné údaje stejně jako jste je nastavili ve své bance.​45791382.png

6. Výborně! Vaše Inkaso z bankovního účtu je nastaveno

Nové inkaso bude aktivováno nejdříve od 1. dne měsíce po datu nastavení účinnosti inkasa. Inkaso je prováděno do 15. dne v měsíci následujícím po zúčtovacím období.