Jak nastavím Inkaso z bankovního účtu?
Své vyúčtování můžete každý měsíc hradit buď jednorázově převodem (díky platební bráně GoPay) nebo Inkasem z platební karty nebo Inkasem z bankovního účtu, na jehož nastavení se nyní podíváme.
1. Přihlaste se do Samoobsluhy na muj.gomobil.cz
2. Přejděte do sekce Nastavení plateb
Tu najdete v levém menu pod vaším jménem.
3. Vstupte do nastavení Inkasa z bankovního účtu
V nastavení plateb vidíte v horním obdélníku své aktuální nastavení. Pokud nemáte nastavené Inkaso z bankovního účtu, můžete si ho zřídit. Pokud ho již máte, můžete kdykoli změnit jeho nastavení.
Upozornění: Máte-li zavedené Inkaso z platební karty, musíte ho nejprve zrušit, abyste si mohli zavést Inkaso z bankovního účtu.
4. Nastavte si Inkaso z bankovního účtu nejprve ve své bance
Nejprve si nastavte inkaso ve své bance. Údaje pro jeho zřízení najdete ve vyskakovacím okně. Nevyplňujte variabilní symbol.
- Bankovní účet GoMobil s.r.o.: 2300407485/2010 (Fio Banka)
- Variabilní symbol – nezadávejte
- Periodicita – měsíční (nebo max. 20 dní mezi inkasy)
- Limit - např. 1000 (záleží na měsíčním vyúčtování)
5. Nastavte si Inkaso z bankovního účtu u GoMobil
Jakmile jste si úspěšně nastavili inkaso u své banky, můžete si ho nastavit i u GoMobil. Ve druhém kroku vyplňte veškeré potřebné údaje stejně jako jste je nastavili ve své bance.
6. Výborně! Vaše Inkaso z bankovního účtu je nastaveno
Nové inkaso bude aktivováno nejdříve od 1. dne měsíce po datu nastavení účinnosti inkasa. Inkaso je prováděno do 15. dne v měsíci následujícím po zúčtovacím období.