Jak si nastavím tarif od příštího měsíce jinak?
Nastavení tarifu naleznete v sekci Můj tarif pod konkrétní službou.
1. Přihlaste se do Samoobsluhy na muj.gomobil.cz
2. Vstupte do konkrétní mobilní služby
Na úvodním rozcestníku nebo pomocí levého menu vstupte do konkrétního telefonního čísla, které chcete nastavit.
3. V menu klikněte na záložku Můj tarif
4a. Když chcete změnit nastavení současného tarifu
Pokud chcete pouze změnit nastavení vašeho tarifu (nikoli přejít na úplně jiný tarif), nastavte si tarif pomocí konfigurátoru do požadované podoby. V závislosti na vašem tarifu si můžete vybrat minuty, SMS, data a také doplňky jako je Neomezené volání v české síti GoMobil. Internet 4G LTE nelze nyní nastavit od příštího měsíce, ale můžete si ho aktivovat pomocí vlastního modrého tlačítka kdykoli.
Změnu potvrďte stisknutím tlačítka Potvrdit nastavení. Tlačítko Zrušit změnu vrátí případně konfigurátor do vaší aktuální podoby.
4b. Když chcete přejít na jiný tarif
Chcete-li od příštího měsíce přejít na zcela jiný tarif (například z Tarif V SÍTI ZDARMA na Tarif NA POHODU), klikněte na tlačítko Přejít na tarif u požadovaného tarifu.
Ve vyskakovacím okně budete na změnu upozorněni a následně se ocitnete v kroku, kdy si tarif nastavíte dle vašich potřeb (viz 4a.).
5. Potvrďte změnu
Ve vyskakovacím okně si prohlédněte rekapitulaci nastaveného tarifu od 1. dne příštího měsíce, vložte pro ochranu znovu svého přihlašovací heslo a změnu stisknutím tlačítka Chci pokračovat finálně potvrďte.
6. Změna je naplánována
Stránka Můj tarif se změní do podoby naplánované změny. Vidíte, jak je váš tarif od 1. dne následujícího měsíce naplánován. Naplánovanou změnu můžete zrušit nejpozději do 20:00 v poslední den v měsíci.