Jak si objednám tarif online?
Průvodce online objednávkou
Vybrali jste si tarif, nastavili ho a došli až na stránku s nezávaznou objednávkou? Výborně! Vyplňte několik informací o sobě a můžete se rozhodnout, zdali vám máme zavolat a objednávku dokončit po telefonu, nebo máte pár minut a projdete ji sami online. Co vás čeká, když budete pokračovat online?
1. Krok - Výběr telefonního čísla
Kontaktní údaje - Zkontrolujte svůj e-mail, telefon, jméno a příjmení. Pokud jste náš stávající zákazník, objednávka rozpozná váš e-mail a vyzve vás k přihlášení.
Telefonní číslo - Můžete si vybrat z možností:
- Nové telefonní číslo -> vyberte si své nové telefonní číslo
- Přechod se stávajícím číslem -> zadejte, jaké číslo si přejete přenést
OKU - Pouze u možnosti, kdy přenášíte své číslo se vám objeví pole pro zadání svého Ověřovacího kódu účastníka (OKU). Pokud ho ještě neznáte, nevadí. Pomůžeme vám ho získat. Co je to OKU a Kde najdete OKU?
Akce - Možná máte nárok na jednorázovou slevu. Pokud:
- znáte někoho u GoMobil, zadejte jeho číslo do pole Doporučitel a získáte oba dva odměnu
- jste získali nějaký slevový kód, zadejte ho do pole Slevový kód a získáte odměnu
2. Krok - kompletní identifikační údaje
Druh osoby - Zadejte zdali jste fyzická nebo právnická osoba a zdali jste občan ČR.
Kontaktní údaje - Zkontrolujte svůj e-mail, telefon, jméno a příjmení.
Doklady totožnosti - Zadejte své rodné číslo a číslo občanského průkazu.
Adresa - Začněte psát svou adresu trvalého bydliště. Budeme vám při psaní našeptávat možnosti, až uvidíte tu správnou, klikněte na ni.
Způsob zasílání faktur - Vyberte si, zdali si chcete nechat zasílat faktury elektronicky e-mailem nebo v papírové podobě poštou.
3. Krok - zařízení
Tento krok se týká pouze objednávek na zařízení (telefony a modemy).
4. Krok - SIM karta
Typ SIM karty - Zvolte si, jakou SIM kartu potřebujete do svého telefonu (Nano, nebo Mini/Micro).
Doprava - Máme na výběr Českou poštu, PPL nebo osobní vyzvednutí u nás ve firmě. Pokud chcete SIM kartu zaslat, zadejte svou adresu pro doručení.
Kauce - Limit je částka, kterou maximálně měsíčně můžete utratit. Můžete ji kdykoli v Samoobsluze změnit. Aby byla naše rodina GoMobil v bezpečí, chráníme ji proti zneužití. Z toho důvodu po vás můžeme chtít složit vratnou kauci. Více o limitech a kaucí
5. Krok- Rekapitulace
Prohlédněte si, co vše objednáváte, zkontrolujte své údaje, potvrďte, že souhlasíte s našimi důležitými dokumenty a hurá! Dokončete svou objednávku.
6. Krok - potvrzení objednávky v e-mailu
Na vámi zadanou e-mailovou adresu odešleme ještě jednou rekapitulaci s tlačítkem na potvrzení vaší objednávky. A to je vše. Za pár dní jste u GoMobil.