Jak přejdu od svého mobilního operátora?
Ponechte si své telefonní číslo
Abyste přešli ke GoMobil, neznamená to, že budete muset mít zcela nové telefonní číslo. O své stávající nepřijdete. Najděte svůj Ověřovací kód účastníka (OKU) u svého současného operátora a převeďte číslo k nám.
S převodem vám pomůžeme, stačí nás kontaktovat.
1. Objednejte si tarif
Vyberte si tarif, který vám nejvíc vyhovuje a upravte si ho dle libosti. Poté jen vyplňte online objednávku. Zabere to 3 minuty.
2. Sdělte nám svůj Ověřovací kód účastníka (OKU)
Ověřovací kód účastníka naleznete u svého současného operátora. Nejčastěji na smlouvě, v samoobsluze nebo ve své mobilní aplikaci. Pokud svůj OKU nemůžete najít, zavolejte nám na 799 505 505 (pracovní dny 8-17). Rádi vám pomůžeme.
3. Zadejte OKU a jste do pár dní u GoMobil
Pokud již OKU máte, můžete ho zadat během objednávky tarifu (ať už online nebo po telefonu). Pokud ne, zadáte ho kdykoli později. Vaše telefonní číslo bude k určenému datu přeneseno na GoMobil SIM kartu, kterou od nás obdržíte.