Co dělat, když nemám signál?

Máte ve své lokalitě problémy se signálem? Než nám napíšete, zkuste ověřit svou lokality na mapě pokrytí. Jak na to?

Jak postupovat?

1. Zkuste nejprve přenastavit telefon na 2G síť

Prosíme o nastavení mobilního telefonu na pevný režim sítě "Pouze 2G", abychom otestovali chování na 2G síti. Nastavení režimu sítě naleznete v mobilním telefonu:

  • Nastavení > Bezdrátová připojení a sítě (v novější verzi androidu "Další") > Mobilní sítě > Režim sítě > Pouze 2G

Pokud vám signál na 2G síti funguje, prosíme vás o využívání pouze 2G sítě. Může se jednat o dočasný výpadek na vysílači, a proto můžete po nějakém čase opět vyzkoušet připojení k jinému typu sítě

2. Nepomohl vám test 2G sítě? Otestujte SIM v jiném telefonu

Prosíme o test SIM karty v jiném telefonu, abychom mohli vyloučit možnost závady telefonu. Občas se totiž stává, že chyba je pouze u konkrétního zařízení.

3. Signál není ani při vložení SIM do jiného telefonu? Napište nám

Napište nám na podpora@gomobil.cz a my signál prověříme. Abychom byli úspěšní, potřebujeme od vás vyplnit veškeré následující informace a provést jeden testovací hovor:

  • Slovní popis: S jakým problémem se trápíte
  • Postižené telefonní číslo:
  • Vyzkoušení SIM karty v jiném telefonu: ANO zkusil/a jsem + s jakým výsledkem
  • Měl/a jste dříve na stejné lokalitě signál dostupný: ANO, tento problém jsem zaznamenal/a dnes poprvé / NE, problémy na této lokalitě jsou již delší dobu
  • Lokalita: Zadejte prosím co nejpřesnější adresu (v případě více lokalit zadejte více adres)
  • Typ telefonu: Značka a tovární označení (např. Huawei P30 Lite)
  • Intenzita signálu: Jak silný signál vidíte na obrazovce svého telefonu (např. 2 čárky z 5)
  • Stabilita signálu: Zdali je počet čárek stabilní nebo kolísá (např. kolísá mezi 2 a 4)
  • Proveďte prosím testovací hovor a napište nám k němu údaje:
    • Voláno z telefonního čísla:
    • Voláno na telefonní číslo:
    • Datum a čas hovoru:
    • Chyba hovoru: