Kde u O2 najdu OKU?
OKU kód pro zákazníky s tarifem (paušální služba)
1. Přihlaste se do internetové samoobsluhy
Nejdříve je potřeba se přihlásit do aplikace Moje O2 na internetových stránkách https://moje.o2.cz/. Je nutné, abyste se přihlásili pod svým administrátorským heslem, protože pod uživatelským účtem svůj OKU kód nenajdete.
U O2 po vás budou chtít přihlášení O2 ID - což je váš email.
Po přihlášení klikněte na dlaždici s vaším telefonním číslem, se kterým chcete přejít k jinému poskytovateli.
Pokud máte číslo v balíčku služeb O2 Spolu, klikněte nejdříve na dlaždici O2 Spolu, poté se vám zobrazí seznam služeb, ze kterých vyberte číslo, se kterým chcete přejít.
2. Zobrazte si OKU kód
V detailu vašeho telefonního čísla sjeďte úplně dolů do sekce Podpora a související odkazy k nenápadnému textovému odkazu na konci stránky "Zobrazit ověřovací kód účastníka (OKU)".
OKU kód Vám bude zpřístupněn po zadání vašeho administrátorského hesla.
A je to! Toto je váš OKU kód.
OKU kód pro zákazníky s předplacenou GO kartou (kredit)
Pro získání OKU kontaktujte operátora telefonicky na čísle *11 nebo přes chat v on-line samoobsluze O2 dostupné na https://moje.o2.cz/.
Po ověření prostřednictví hovoru nebo PUK kódu vám bude OKU kód zaslán formou SMS zprávy.