Kde u O2 najdu OKU?

OKU kód pro zákazníky s tarifem (paušální služba)

1. Přihlaste se do internetové samoobsluhy

Nejdříve je potřeba se přihlásit do aplikace Moje O2 na internetových stránkách https://moje.o2.cz/. Je nutné, abyste se přihlásili pod svým administrátorským heslem, protože pod uživatelským účtem svůj OKU kód nenajdete.

U O2 po vás budou chtít přihlášení O2 ID - což je váš email.

Po přihlášení klikněte na dlaždici s vaším telefonním číslem, se kterým chcete přejít k jinému poskytovateli.

Pokud máte číslo v balíčku služeb O2 Spolu, klikněte nejdříve na dlaždici O2 Spolu, poté se vám zobrazí seznam služeb, ze kterých vyberte číslo, se kterým chcete přejít.

2. Zobrazte si OKU kód

V detailu vašeho telefonního čísla sjeďte úplně dolů do sekce Podpora a související odkazy  k nenápadnému textovému odkazu na konci stránky "Zobrazit ověřovací kód účastníka (OKU)".

OKU kód Vám bude zpřístupněn po zadání vašeho administrátorského hesla.

A je to! Toto je váš OKU kód. 

OKU kód pro zákazníky s předplacenou GO kartou (kredit)

Pro získání OKU kontaktujte operátora telefonicky na čísle *11 nebo přes chat v on-line samoobsluze O2 dostupné na https://moje.o2.cz/.

Po ověření prostřednictví hovoru nebo PUK kódu vám bude OKU kód zaslán formou SMS zprávy.