Roamingový datový balíček na cestování
Jak balíček funguje
Roamingový datový balíček na cestování vám umožní surfovat v roamingu v Zóně 1 i Zóně 2 za výhodnější ceny. Navíc se nemusíte obávat bezpečnosti, protože po vyčerpání balíčku bude internet v roamingu automaticky zablokován. Balíček je platný po dobu 30 dní od aktivace.
Výše balíčku | Zóna 1 |
100 MB | 19 Kč |
500 MB | 39 Kč |
1 GB | 59 Kč |
Balíček lze aktivovat pouze u paušálních služeb nikoli u Předplacenky.
Výše balíčku | Zóna 2 |
500 MB | 299 Kč |
1,5 GB | 599 Kč |
Balíček lze aktivovat pouze u paušálních služeb nikoli u Předplacenky.
Kdy a jak si balíček aktivovat?
Datový balíček si aktivujte před svým odjezdem do zahraničí (doporučujeme alespoň dva dny předem). Datum aktivace balíčku si můžete sami nastavit (nejpozději však do 30 dnů). Pokud si přejete balíček aktivovat ihned, zvolte při objednání dnešní datum a data budou aktivována nejpozději do 24 hodin. Balíček lze aktivovat pouze u paušálních služeb (Tarify), nikoli u Předplacenky.
TIP: Balíček si můžete také aktivovat zdarma posláním SMS ve tvaru: EU100, EU500 nebo EU1GB pro Zónu 1, 500R2 nebo 1500R2 pro Zónu 2 na telefonní číslo 4343
O aktivaci balíčku budete informování v SMS. Datový balíček bude účtován v měsíci, ve kterém byl aktivován.
- Přihlaste se do své Samoobsluhy
- Vstupte do mobilní služby, pro kterou si chcete balíček pořídit
- V menu zvolte položku Roaming
- Klikněte na "Koupit balíček"
- V následném kroku vyberte výši balíčku a den, od kterého chcete mít balíček aktivní (v rozmezí dnes až následujících 30 dní) a nákup potvrďte znovuzadáním svého přihlašovacího hesla
- O aktivaci balíčku vás budeme informovat v SMS zprávě
Na jak dlouho budu balíček mít?
Datový balíček má platnost 30 dní. Po vypršení platnosti nebo vyčerpání balíčku čerpáte automaticky ze svého základního datového balíčku. Pokud základní datový balíček nemáte nebo máte nastavený internet Platím, co stáhnu, je váš internet blokován. Během aktivního Roamingového datového balíčku na cestování jsou data v roamingu v Zóně 2 a 3 blokována.
Co když jsem vyčerpal balíček a potřebuji další?
Budete-li potřebovat data v roamingu znovu aktivovat před vypršením doby 30 dnů, zrušte datový balíček v Samoobsluze (v Přehledu vaší mobilní služby) a můžete si ihned koupit nový datový balíček.
TIP: Balíček si znovu aktivujete také zdarma posláním SMS ve tvaru EU100, EU500 nebo EU1GB pro Zónu 1, 500R2 nebo 1500R2 pro Zónu 2 na telefonní číslo 4343. Nemusíte ho před tímto krokem ukončovat v Samoobsluze.