Reklamace a vrácení zboží z eshop.gomobil.cz
Vrácení zboží do 14 dnů
Na vrácení nevyhovujícího zboží máte dle zákona 14 dnů, jedná-li se o zboží nakoupené na e-shopu. Lhůta běží ode dne, kdy převezmete zboží.
Jak vrátit zboží?
1. V případě vrácení mobilního telefonu vymažte veškerá data a odstraňte hesla včetně odhlášení z uživatelských účtů a uveďte zařízení do továrního nastavení.
2. Ke zboží přiložte doklad o koupi a vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy. Nezapomeňte vyplnit váš bankovní účet, kam vám budou vráceny peníze.
3. Zboží zabalte do původního balení tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
4. Balík pošlete na adresu GoMobil s.r.o., Provozovna IGY Centrum, Pražská tř. 1247/24, 370 04 České Budějovice. Zboží je nutné zaslat bez dobírky. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.
Reklamace telefonu / zařízení v zákonné lhůtě
Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu. Ihned po zjištění závady zboží odešlete ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození.
Jak reklamovat zboží?
1. Zálohujte data na svém zařízení, odstraňte hesla, gesta a odpárujte připojená zařízení.
2. Uveďte zboží do čistého stavu a do balení vložte všechno originální příslušenství, které s vadou přímo souvisí.
3. Přiložte kopii dokladu o koupi a vyplněný formulář pro uplatnění reklamace.
4. Zboží zabalte tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození během přepravy.
5. Balíček odešlete doporučeně bez dobírky na adresu GoMobil s.r.o., Provozovna IGY Centrum, Pražská tř. 1247/24, 370 04 České Budějovice. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato. Zboží lze donést osobně na výše uvedenou adresu naši provozovny v Českých Budějovicích.
6. Záruční reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději však do 1 měsíce. O přijetí zboží do reklamace a o ukončení reklamace vás budeme informovat e-mailem.
Reklamační řád najdete ZDE.