Reklamace a vrácení zboží z eshop.gomobil.cz

Vrácení zboží do 14 dnů

Na vrácení nevyhovujícího zboží máte dle zákona 14 dnů, jedná-li se o zboží nakoupené na e-shopu. Lhůta běží ode dne, kdy převezmete zboží.

Jak vrátit zboží?

1. V případě vrácení mobilního telefonu vymažte veškerá data a odstraňte hesla včetně odhlášení z uživatelských účtů a uveďte zařízení do továrního nastavení.
2. Ke zboží přiložte doklad o koupi a vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy. Nezapomeňte vyplnit váš bankovní účet, kam vám budou vráceny peníze.
3. Zboží zabalte do původního balení tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
4. Balík pošlete na adresu GoMobil s.r.o. (Areál BUDEX), Planá 67, 370 01 České Budějovice. Zboží je nutné zaslat bez dobírky. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato. 

Reklamace telefonu / zařízení v zákonné lhůtě

Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu. Ihned po zjištění závady zboží odešlete ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození.

Jak reklamovat zboží?

1. Zálohujte data na svém zařízení, odstraňte hesla, gesta a odpárujte připojená zařízení.
2. Uveďte zboží do čistého stavu a do balení vložte všechno originální příslušenství, které s vadou přímo souvisí.
3. Přiložte kopii dokladu o koupi a vyplněný formulář pro uplatnění reklamace.
4. Zboží zabalte tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození během přepravy.
5. Balíček odešlete doporučeně bez dobírky na adresu GoMobil s.r.o. (Areál BUDEX), Planá 67, 370 01 České Budějovice. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato. Zboží lze donést osobně na výše uvedenou adresu naší společnosti v Plané u Českých Budějovic.
6. Záruční reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději však do 1 měsíce. O přijetí zboží do reklamace a o ukončení reklamace vás budeme informovat e-mailem.

Reklamační řád najdete ZDE.