Kde zjistím u GoMobil svůj Ověřovací kód účastníka (OKU)?
Pokud hledáte svůj Ověřovací kód účastníka (OKU) z důvodu, že chcete číslo přenést k jinému mobilnímu operátorovi, velmi nás to mrzí. Bránit vám ve vašem rozhodnutí samozřejmě nebudeme. OKU kód jednoduše naleznete ve své Samoobsluze (v případě paušálních služeb) a nebo na webu (v případě předplacených služeb).
Upozornění: Pokud OKU kód spolu se svým telefonním číslem předáte jinému mobilnímu operátorovi, proces převodu telefonního čísla již nelze zastavit, i kdybyste si své rozhodnutí ještě rozmyslel/a. Doporučujeme vám proto se s námi před svým odchodem spojit a vše probrat. Budeme rádi, když nás budete kontaktovat na podpora@gomobil.cz nebo na 799505505 (pracovní dny 8-17).
Paušální služby
- Přihlaste se do Samoobsluhy na muj.gomobil.cz
- Vstupte do Přehledu své služby, ke které hledáte OKU kód, a pokračujte v menu do sekce SIM karta
- V sekci SIM karta najdete odkaz pro zobrazení OKU
- Po kliknutí na tlačítko "Zobrazit OKU kód" se dostanete do procesu získání Ověřovacího kódu účastníka
- Pro vaši bezpečnost v prvním kroku ověříme, že telefonní číslo, pro které OKU žádáte, skutečně vlastníte -> Zašleme vám v SMS zprávě autorizační kód
- Po zadání autorizačního SMS kódu si můžete zobrazit svůj OKU kód
Předplacené služby
- Navštivte www.gomobil.cz/kod-ucastnika
- Zadejte své telefonní číslo
- Pro vaši bezpečnost v prvním kroku ověříme, že telefonní číslo, pro které OKU žádáte, skutečně vlastníte -> Zašleme vám v SMS zprávě autorizační kód
- Po zadání autorizačního SMS kódu si můžete zobrazit svůj OKU kód