Kde zjistím u GoMobil svůj Ověřovací kód účastníka (OKU)?

Pokud hledáte svůj Ověřovací kód účastníka (OKU) z důvodu, že chcete číslo přenést k jinému mobilnímu operátorovi, velmi nás to mrzí. Bránit vám ve vašem rozhodnutí samozřejmě nebudeme. OKU kód jednoduše naleznete ve své Samoobsluze (v případě paušálních služeb) a nebo na webu (v případě předplacených služeb).

Upozornění: Pokud OKU kód spolu se svým telefonním číslem předáte jinému mobilnímu operátorovi, proces převodu telefonního čísla již nelze zastavit, i kdybyste si své rozhodnutí ještě rozmyslel/a. Doporučujeme vám proto se s námi před svým odchodem spojit a vše probrat. Budeme rádi, když nás budete kontaktovat na podpora@gomobil.cz nebo na 799505505 (pracovní dny 8-17).

Paušální služby

  1. Přihlaste se do Samoobsluhy na muj.gomobil.cz
  2. Vstupte do Přehledu své služby, ke které hledáte OKU kód, a pokračujte v menu do sekce SIM karta
  3. V sekci SIM karta najdete odkaz pro zobrazení OKU
  4. Po kliknutí na tlačítko "Zobrazit OKU kód" se dostanete do procesu získání Ověřovacího kódu účastníka
  5. Pro vaši bezpečnost v prvním kroku ověříme, že telefonní číslo, pro které OKU žádáte, skutečně vlastníte -> Zašleme vám v SMS zprávě autorizační kód
  6. Po zadání autorizačního SMS kódu si můžete zobrazit svůj OKU kód

Předplacené služby

  1. Navštivte www.gomobil.cz/kod-ucastnika
  2. Zadejte své telefonní číslo
  3. Pro vaši bezpečnost v prvním kroku ověříme, že telefonní číslo, pro které OKU žádáte, skutečně vlastníte -> Zašleme vám v SMS zprávě autorizační kód
  4. Po zadání autorizačního SMS kódu si můžete zobrazit svůj OKU kód