Kde zjistím u GoMobil svůj Ověřovací kód účastníka (OKU)?

Pokud hledáte svůj Ověřovací kód účastníka (OKU) z důvodu, že chcete číslo přenést k jinému mobilnímu operátorovi, velmi nás to mrzí. Bránit vám ve vašem rozhodnutí samozřejmě nebudeme. OKU kód jednoduše naleznete ve své Samoobsluze (v případě paušálních služeb) a nebo na webu (v případě předplacených služeb).

Upozornění: Pokud OKU kód spolu se svým telefonním číslem předáte jinému mobilnímu operátorovi, proces převodu telefonního čísla již nelze zastavit, i kdybyste si své rozhodnutí ještě rozmyslel/a. Doporučujeme vám proto se s námi před svým odchodem spojit a vše probrat. Budeme rádi, když nás budete kontaktovat na podpora@gomobil.cz nebo na 799505505 (pracovní dny 8-17).