Zadaný PIN není správný, co dál?

PIN kód můžete třikrát chybně zadat. Pokud se ani napotřetí netrefíte, bude po vás SIM karta vyžadovat zadání PUK kódu. PUK kód naleznete po přihlášení do své Samoobsluhy na stejném místě jako originální PIN kód.

PUK kód můžete zadat celkem desetkrát. Pokud se i napodesáté spletete, SIM karta se zcela zablokuje a bude potřeba ji vyměnit za novou.

Jak najít v Samoobsluze PIN a PUK

1. Přihlaste se do Samoobsluhy na muj.gomobil.cz

2. Vstupte do konkrétní mobilní služby

Na úvodním rozcestníku nebo pomocí levého menu vstupte do konkrétního telefonního čísla, které chcete nastavit.

3. V levém menu zvolte položku SIM karta a na stránce o SIM kartě klikněte na Zobrazit PIN

43072630.png

4. Pro zobrazení PIN zopakujte své heslo

43072631.png

5. Váš původní PIN se zobrazí na vaší obrazovce

43072632.png