Mé Inkaso z platební karty neproběhlo. Proč?

Nejsou dostupné peníze na účtu

I to se občas stane. Někdy je zkrátka na účtu méně peněz než bychom si přáli.

Expirace nebo ztráta karty

Nepropadla vám platnost karty nebo nemáte novou? Pokud ano, pak zrušte ve své Samoobsluze své současné Inkaso z platební karty a při příští úhradě vyúčtování si nastavte nové.

Limit na platby kartou u vašeho účtu

Každá platební karta má denní nebo týdenní limit, tedy maximální částku, kterou můžete za daný čas utratit. Možná právě tohoto limitu jste právě dosáhli. Zjistíte ho u své banky.

Maximální limit na inkaso u GoMobil

U Inkasa z platební karty si můžete nastavit limit, tedy maximální částku, kterou vám můžeme strhnout. Prosím, zkontrolujte ve své Samoobsluze, jestli není nižší než vaše faktura.

GoMobil - inkaso_karta_fin007.png