Jak si zapnu datový balíček v průběhu měsíce?
Pokud nemáte žádný datový balíček (máte data vypnutá nebo internet Platím, co stáhnu), můžete si kdykoli v průběhu měsíce datový balíček pořídit. Nemusíte čekat na další měsíc.
1. Přihlaste se do Samoobsluhy na muj.gomobil.cz
2. Vstupte do konkrétní mobilní služby
Na úvodním rozcestníku nebo pomocí levého menu vstupte do konkrétního telefonního čísla, které chcete nastavit.
3. Klikněte na tlačítko Koupit datový balíček
4. Nastavte si výši vašeho balíčku
Datový balíček bude zahrnut do vyúčtování v tomto měsíci a to celou částkou (nikoli poměrovou dle zbývajících dní). Vámi nastavený balíček budete mít aktivní i pro následující měsíce, což můžete kdykoli změnit v Můj tarif.
5. Potvrďte aktivaci datového balíčku znovu zadáním svého hesla
6. Blahopřejeme!
O úspěšné aktivaci datového balíčku vás budeme informovat v E-mailu. Na stránce "Můj tarif" můžete několik minut vidět naplánovanou změnu tarifu na příští měsíc. Nebojte se, jedná se pouze o dočasné zobrazení, než aktivaci vašeho balíčku zpracujeme. Jakmile aktivace úspěšně proběhne, naplánovaná změna zmizí a váš balíček se automaticky nastaví i pro příští měsíc.