Proč mi nejdou data?

Pokoušíte se připojit k internetu na mobilu, ale nedaří se vám načíst v prohlížeči žádná webová stránka? Máme pro vás několik tipů, jak zjistit, kde je problém.

1. Zkuste svůj mobilní telefon restartovat

Může se jednat o chvilkovou chybu, kterou by měl restart telefonu odstranit.

2. Zkontrolujte připojení k síti

V horní části displeje telefonu naleznete informaci o kvalitě připojení k síti 📶. Počet plných čar určuje kvalitu připojení k síti. Zkontrolujte na mapě pokrytí, zdali se nacházíte na místě, kde je mobilní internet dostupný.

Vedle kvality signálu by také měla svítit ikona, která označuje typ připojení k mobilnímu internetu. Nejčastěji zde naleznete písmena E, 3G, H, H+, 4G, L nebo LTE a dvě protisměrné šipky. Pokud na svém displeji nic takového nevidíte, pak nemáte zapnutý internet v mobilu a pokračujte k dalšímu bodu.

3. Zkontrolujte, že máte zapnutá data v telefonu

Je možné, že máte ve svém telefonu zakázáno mobilní připojení. Zapněte ho a zkontrolujte, zdali máte nastavený preferovaný typ sítě automaticky na všechny sítě a nikoli pouze na GSM síť (volání a SMS).

4. Nevyčerpali jste svůj datový balíček?

Pokud jste vyčerpali svůj datový balíček, může být internet v mobilu zablokován. O takové situaci bychom vás informovali pomocí SMS. Aktuální výši zbývajících dat zjistíte v Samoobsluze na muj.gomobil.cz.

Pokud je váš balíček vyčerpaný, můžete si data ihned dokoupit. Jak na to?

5. Může se jednat o výpadek datové sítě

O plánovaných nebo náhlých výpadcích sítě se snažíme co nejrychleji informovat na našem Facebooku a také v Samoobsluze na muj.gomobil.cz. Pokud se jedná o tuto situaci, velmi se omlouváme a na nápravě pracujeme.

6. Zkuste SIM kartu vložit do jiného telefonu

V případě, že SIM karty v jiném mobilním telefonu funguje, jedná se pravděpodobně o chybu ve vašem zařízení. V takovém případě se prosím obraťte na prodejce telefonu.

7. Kontaktujte nás

Pokud vám ani po všech pokusech internet v mobilu nefunguje, obraťte se prosím na naše Zákaznické centrum.