Jak se vyznat ve faktuře?

 

1. Datum splatnosti

Jedná se o termín, kdy je zapotřebí, aby byly peníze připsány na účet GoMobil. Doporučujeme při placení zvolit rychlou platební metodu (platební kartou, bankovní převod, SuperCash).

2. Číslo účtu GoMobil

Na tento účet prosíme, uhraďte částku svého vyúčtování. Bankovní účet GoMobil je vedený u Fio Banky.

3. Variabilní symbol

Pokud peníze hradíte formou převodu nebo složenky, vždy uveďte variabilní symbol ve správném tvaru, abychom mohli vaši platbu dohledat.

4. Částka k úhradě

Vaše výdaje za předchozí měsíc, které je zapotřebí uhradit. Jde o celkovou částku, která se skládá ze základního nastavení tarifu, výdajů nad rámec volných jednotek, služeb třetích stran, ostatních služeb a započítaných slev.

5. Kód pro platbu na terminálech Sazka

Tento kód můžete použít při placení na terminálech Sazky, které najdete v trafikách (Upozornění: nelze platit na pobočkách České pošty). Obsluze kód ukažte nebo nadiktujte.

6. Název služby

Na druhé straně faktury naleznete detailní přehled svých služeb. Služby jsou odlišeny názvem, tedy například telefonním číslem.

7. Spotřeba volných jednotek

Pokud máte volné jednotky minut nebo SMS uvidíte u každé služby, jak velké množství z nich jste spotřeboval/a.

8. Výdaje

Pro každou službu zvlášť naleznete informaci o celkových výdajích.