Jak přejdu od svého mobilního operátora?

Ponechte si své telefonní číslo

Abyste přešli ke GoMobil, neznamená to, že budete muset mít zcela nové telefonní číslo. O své stávající nepřijdete. Najděte svůj Ověřovací kód účastníka (OKU) u svého současného operátora a převeďte číslo k nám.

S převodem vám pomůžeme, stačí nás kontaktovat.

1. Objednejte si tarif

​Vyberte si tarif, který vám nejvíc vyhovuje a upravte si ho dle libosti. Poté jen vyplňte online objednávku. Zabere to 3 minuty.

2. Sdělte nám svůj Ověřovací kód účastníka (OKU)

Ověřovací kód účastníka naleznete u svého současného operátora. Nejčastěji na smlouvě, v samoobsluze nebo ve své mobilní aplikaci. Pokud svůj OKU nemůžete najít, zavolejte nám na 799 505 505 (pracovní dny 8-17). Rádi vám pomůžeme.

3. Zadejte OKU a jste do pár dní u GoMobil

Pokud již OKU máte, můžete ho zadat během objednávky tarifu (ať už online nebo po telefonu). Pokud ne, zadáte ho kdykoli později. Vaše telefonní číslo bude k určenému datu přeneseno na GoMobil SIM kartu, kterou od nás obdržíte.