Mám u Tarifu aktivovaný Roaming?

Roaming je v základu aktivní

Roaming je od začátku aktivace služby ve stavu Žádné omezení pro roaming. Změnu nastavení můžete provést ve své samoobsluze. U předplacených služeb není roaming aktivní.

Kde v samoobsluze?

Přihlaste se do samoobsluhy -> Vyberte službu, kterou chcete nastavit -> Vstupte v levém menu do záložky Roaming

Roaming:

  • Žádné omezení pro roaming = můžete volat, SMSkovat, MMSkovat a přijímat hovory ve všech zónách
  • Zamezen jakýkoli roaming = V žádné zahraniční zemi nemůžete volat, SMSkovat, MMSkovat, přijímat hovory ani se připojit k internetu

Nastavení roamingu:

Pokud máte na své službě nastaveno "Žádné omezení pro roaming", můžete si v dalším nastavení zvolit Data v roamingu:

  • Pro zónu 1 jsou data vždy aktivní - datujete stejně jako doma.
  • Pro zónu 2 jsou data aktivní pouze při zakoupeném Balíčku na cesty pro Zónu 2.
  • Pro zónu 3 jsou data standardně neaktivní - máte tak jistotu, že vám nepřijde vysoký účet za telefon. Můžete si je ale kdykoli aktivovat.
  • Změnu nastavení Dat v roamingu potvrdíte tlačítkem "Uložit nastavení".