Doprava a platba

Doprava

SIM karty či zařízení zakoupené u GoMobil vám můžeme zaslat několika způsoby nebo si je můžete vyzvednout osobně v Plané u Českých Budějovic.

Způsob dopravy / vyzvednutí zboží Cena (vč. DPH)
Osobní odběr - Areál BUDEX, Planá 67, 370 01 Planá Zdarma
Poštovné a balné za SIM kartu - Balíkovna na adresu (bez dobírky) 109 Kč
Poštovné a balné za SIM kartu - Balíkovna na adresu (s dobírkou) 149 Kč
Poštovné a balné za SIM kartu - PPL (bez dobírky) 119 Kč
Poštovné a balné za SIM kartu - PPL (s dobírkou) 149 Kč
Poštovné a balné za SIM kartu - Balíkovna (box) bez dobírky 79 Kč
Poštovné a balné za SIM kartu - Balíkovna (box) s dobírkou 109 Kč
Poštovné a balné za zařízení / telefon - PPL/Balíkovna na adresu 149 Kč

Osobní odběr - ZDARMA

V případě osobního odběru je možné vyzvednout zásilku v Plané u Českých Budějovic v novém areálu BUDEX. GoMobil sídlí na adrese Planá 67, 370 01 Planá (Kudy k nám?).

  • Otevřeno v pracovní dny 8:00 - 16:00

Poštovné a balné Balíkovna na adresu (bez dobírky) - 109 Kč

Balíkovna na adresu je pohodlná služba pro všechny, kteří chtějí mít své zásilky doručeny přímo až domů nebo na jinou adresu dle svého výběru. Doručení probíhá rychle, spolehlivě a s možností sledování, takže vždy víte, kde se váš balíček nachází.

  • O doručení balíku budete informováni předem pomocí SMS nebo e-mailu. Máte tak možnost se na doručení připravit nebo si případně upravit termín či místo doručení.
  • Váš balík bude doručen zpravidla do 1–2 pracovních dnů od odeslání. Tato rychlost je ideální pro urgentní zásilky i běžné nákupy.
  • Balík bude doručen přímo na vámi zadanou adresu – nemusíte nikam chodit, kurýr vám balíček přinese až ke dveřím.
  • Pokud vás kurýr nezastihne, balíček bude uložen na nejbližší Balíkovně na poště (úložní doba je 7 dní) nebo v Balíkovna Boxu (úložní doba 2 dny). Prodloužení úložní doby však není možné.
  • Při platbě pomocí bankovního převodu může dojít k prodloužení lhůty pro doručení.

Poštovné a balné Balíkovna na adresu (s dobírkou) - 149 Kč

Balíkovna na adresu je pohodlná služba pro všechny, kteří chtějí mít své zásilky doručeny přímo až domů nebo na jinou adresu dle svého výběru. Doručení probíhá rychle, spolehlivě a s možností sledování, takže vždy víte, kde se váš balíček nachází.​

  • Většina řidičů je vybavena platebními terminály, můžete tedy dobírku zaplatit kartou nebo v hotovosti přímo při převzetí balíčku.

Poštovné a balné PPL (bez dobírky) - 119 Kč

Společnost PPL vám může dovést balíček se SIM kartou na libovolnou adresu v ČR. Ať už k vám domů nebo do zaměstnání. Jedná se o zásilky, které jsou hrazeny předem.

  • Jakmile si PPL převezme váš balíček do přepravy, informuje vás e-mailem o možnosti sledování vaší zásilky.
  • V den doručení vám bude zaslána SMS s dvouhodinovým časovým oknem, kdy bude balík doručen a s PIN kódem pro převzetí zásilky.
  • Jakmile je zásilka na rozvozu, případně už jste obdrželi notifikace o doručení, bohužel nemůžete změnit adresu a datum doručení.
  • V případě, že nebudete doma, může za vás balík na dané adrese převzít náhradní osoba, která bude znát PIN kód k vaší zásilce.
  • Pokud vás přesto doručovatel nezastihne, zásilka bude uložena na jednom z nejbližších Parcelshopů, kde si ji můžete pohodlně vyzvednout nejpozději do 7 kalendářních dnů.

Poštovné a balné PPL (s dobírkou) - 149 Kč

Společnost PPL vám může dovést balíček se SIM kartou na libovolnou adresu v ČR. Ať už k vám domů nebo do zaměstnání. Jedná se o zásilky, které jsou hrazeny dobírkou.

  • Jakmile si PPL převezme váš balíček do přepravy, informuje vás e-mailem o možnosti sledování vaší zásilky.
  • V den doručení vám bude zaslána SMS s dvouhodinovým časovým oknem, kdy bude balík doručen a s PIN kódem pro převzetí zásilky.
  • Jakmile je zásilka na rozvozu, případně už jste obdrželi notifikace o doručení, bohužel nemůžete změnit adresu a datum doručení.
  • V případě, že nebudete doma, může za vás balík na dané adrese převzít náhradní osoba, která bude znát PIN kód k vaší zásilce.
  • Pokud vás přesto doručovatel nezastihne, zásilka bude uložena na jednom z nejbližších Parcelshopů, kde si ji můžete pohodlně vyzvednout nejpozději do 7 kalendářních dnů.

Poštovné a balné za zařízení PPL - 149 Kč

Společnost PPL vám může dovést balíček se SIM kartou na libovolnou adresu v ČR. Ať už k vám domů nebo do zaměstnání. 

  • Jakmile si PPL převezme váš balíček do přepravy, informuje vás e-mailem o možnosti sledování vaší zásilky.
  • V den doručení vám bude zaslána SMS s dvouhodinovým časovým oknem, kdy bude balík doručen a s PIN kódem pro převzetí zásilky.
  • Jakmile je zásilka na rozvozu, případně už jste obdrželi notifikace o doručení, bohužel nemůžete změnit adresu a datum doručení.
  • V případě, že nebudete doma, může za vás balík na dané adrese převzít náhradní osoba, která bude znát PIN kód k vaší zásilce.
  • Pokud vás přesto doručovatel nezastihne, zásilka bude uložena na jednom z nejbližších Parcelshopů, kde si ji můžete pohodlně vyzvednout nejpozději do 7 kalendářních dnů.

Poštovné a balné za zařízení Česká pošta - 149 Kč

Česká pošta zajistí doručení Balíku Do ruky na jakoukoliv adresu v ČR obvykle následující pracovní den při podání zásilky do rozhodné doby pobočky pošty.

  • Doručovatel zasílá SMS nebo e-mail s informací o pohybu balíku a to ode dne jeho podání. Při převzetí balíku stačí doručovateli nadiktovat kód, který dostanete do SMS zprávy nebo e-mailu.
  • Balík za vás může také převzít kdokoliv jiný, komu kód předáte – ať už někdo z rodiny, nebo třeba váš soused.
  • V případě, že nebudete na dané adrese k zastižení, obdržíte výzvu k vyzvednutí zásilky ve své poštovní schránce.
  • Uložený balík na poště je možné vyzvednout bez nutnosti prokazovat totožnost. Stačí předložit kód pro vyzvednutí.

Balíkovna (box) - 79 Kč (pouze při telefonické objednávce)

Zásilku si můžete nechat doručit do Balíkovny. Balíkovny najdete na poštách nebo u externích partnerů České pošty po celé České republice.

  • Pro vyzvednutí zásilky stačí zadat kód, který obdržíte formou SMS. Ta vám přijde v okamžiku uložení vaší zásilky do Balíkovny. V případě Balíkovny na poště vám bude balík vydán standardně - oproti dokladu totožnosti.
  • Balíky připravené k vyzvednutí na poštách nebo u našich partnerů počkají 7 kalendářních dní. Balíky připravené v Balíkovna-BOXech čekají přibližně 2 pracovní dny.
  • V případě potřeby si můžete úložní dobu zásilky nechat prodloužit.
  • Balík lze sledovat i on-line pomocí mobilní aplikace České pošty.

Platby

Při online nákupu služeb GoMobil je možné za SIM karty/zařízení zaplatit dobírkou (při převzetí zásilky), případně zvolit platbu na místě při osobním vyzvednutí v naší provozovně. Při telefonické objednávce je možné si vybrat i platbu předem, kdy obdržíte výzvu k platbě s možností úhrady online.

Za svůj nákup můžete nyní platit:

  • Dobírkou (při telefonické i online objednávce)
  • Platební kartou (při telefonické objednávce)
  • Online bankovní převod (při telefonické objednávce)
  • Běžným bankovním převodem (při telefonické objednávce)

Dobírka 

SIM karty / zboží zaplatíte dopravci (České poště nebo PPL) přímo při dodání. Některé pošty nepřijímají platební karty, mějte prosím připravenou hotovost.

Hotově nebo kartou na místě

Při osobním odběru lze objednávku uhradit na místě v hotovosti nebo platební kartou (preferujeme).

Platba kartou (při telefonické objednávce)

Platba kartou je nejpopulárnější platební metodou v prostředí internetu.

Výhody:

  • řadí se mezi online platební metody
  • rychlé zpracování transakce s potvrzením o přijetí platby
  • vysoká bezpečnost
  • snadné použití
  • 3D Secure

Online bankovní převod (při telefonické objednávce)

Jedná se o oblíbenou bankovní platbu s předvyplněným platebním příkazem. Platba probíhá online.

Výhody:

  • okamžitá úhrada částky
  • platba na jedno kliknutí
  • předvyplněný platební příkaz
  • eliminace chybného zadání platebního příkazu
  • platba z vlastního internetového bankovnictví

Běžný bankovní převod (při telefonické objednávce)

Běžný bankovní převod je stále velmi oblíbenou platební metodou. Platbu lze zadat kdykoliv, ale zpracována je v úředních hodinách banky. Proto se jedná o méně rychlou metodu platby oproti Platební kartě nebo Online bankovnímu převodu.

Jak uhradit objednávku převodem:

  • Celkovou částku vaší objednávky zašlete na č.ú.: 2300407485/2010 (FIO banka)
  • Jako variabilní symbol prosím uveďte číslo dokladu
  • Platba bude nejpozději do 2 pracovních dnů připsána na náš účet a poté vaši objednávku zpracujeme a zboží zašleme