Co najdu v Úvodním souhrnu po přihlášení?
Na úvodní stránku se dostanete ihned po přihlášení. Co na ní naleznete?
1. Historii výdajů za všechny vaše služby
Podívat se můžete přehledně na posledních 6 měsíců. Některé měsíce ještě nemají uzavřenou fakturaci a proto je vidíte šedě. Červeně jsou vyobrazeny měsíce, kde ještě není vyúčtování uhrazeno a modře měsíce, ve kterých je vše v pořádku zaplaceno.
U měsíců s uzavřenou fakturací naleznete také celkovou částku, variabilní symbol, datum splatnosti, můžete se podívat online na detail vyúčtování a nebo stáhnout PDF.
2. Informaci o stavu vašeho vyúčtování
V pravém sloupci naleznete informaci o tom, zdali jsou vaše vyúčtování v pořádku nebo čekají na uhrazení. Pokud máte nějakou fakturu nezaplacenou, vidíte obdélník Vyúčtování červeně. V něm objevíte informaci o celkové částce, do kdy je zapotřebí ji zaplatit, možnost přímo zaplatit vyúčtování online, stáhnout nezaplacenou fakturu v PDF a nebo přejít na Nastavení způsobu plateb, kde si můžete nastavit inkaso.
Pokud máte nastavené inkaso, jste o tom v obdélníku Vyúčtování informováni a fakturu v takovém případě neplaťte.
3. Rozcestník vašich služeb
Dole na úvodním souhrnu vidíte přehled vašich služeb a to Mobilních služeb, Telefonů a zařízení a Internetu na doma. U každé služby je informace, zdali je služba aktivní. Kliknutí na danou službu vstoupíte přímo do Přehledu a nastavení konkrétní služby.
Nezapomeňte také navštívit GoMobil E-shop.
4. Menu
Co vše naleznete v menu (shora):
- Logo GoMobil - Slouží jako odkaz na Úvodní souhrn
- Tlačítko pro zmenšení menu - Vedle loga naleznete tlačítko v podobě tří čar, jehož prostřednictvím si můžete menu zúžit. Takovou věc jistě oceníte třeba na tabletu.
- Osobní profil - Pod svým jménem naleznete vyúčtování (celkový přehled), nastavení plateb (inkaso, převodem), osobní údaje, změnu hesla pro přihlášení a možnost odhlásit se
- Ikony (zleva) - Úvodní souhr, E-shop GoMobil, Centrum nápovědy
- Moje služby - Zde si můžete vybrat konkrétní službu, kterou chcete nastavit