Jak mohu změnit nastavení plateb?

Nastavení plateb naleznete pod osobním profilem. Najdete ho v levém Menu pod svým jménem. Platit můžete buď každý měsíc jednorázově převodem (díky platební bráně GoPay) nebo si nastavte inkaso a už nikdy nezapomenete uhradit své vyúčtování.

1. Přihlaste se do Samoobsluhy na muj.gomobil.cz

2. V Menu zvolte pod svým jménem Vyúčtování

3. Vítejte v nastavení plateb

​V nastavení plateb vidíte v horním obdélníku své aktuální nastavení. Pokud nemáte nastavené inkaso můžete si ho zřídit. Pokud ho již máte, můžete kdykoli změnit jeho nastavení.

45791380.png

4. Nastavte si inkaso nejprve ve své bance

Nejprve si nastavte inkaso ve své bance. Údaje pro jeho zřízení najdete ve vyskakovacím okně. Nevyplňujte variabilní symbol.

  • Bankovní účet GoMobil s.r.o.: 2300407485/2010 (Fio Banka)
  • Variabilní symbol – nezadávejte
  • Periodicita – měsíční (nebo max. 20 dní mezi inkasy)
  • Limit - např. 1000,- (záleží na měsíčním vyúčtování)

45791381.png

5. Nastavte si inkaso u GoMobil

Jakmile jste si úspěšně nastavili inkaso u své banky, můžete si ho nastavit i u GoMobil. Ve druhém kroku vyplňte veškeré potřebné údaje stejně jako jste je nastavili ve své bance.​45791382.png

6. Vaše inkaso je nastaveno

Nové inkaso bude aktivováno nejdříve od 1. dne měsíce po datu nastavení účinnosti inkasa. Inkaso je prováděno do 15. dne v měsíci následujícím po zúčtovacím období.